בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

צה"ל תקף משגר בודד ברצועה

בתגובה לרקטה שירו ערביי עזה, הפציץ הלילה (ד') צה"ל את המשגר ממנו נורה הרקטה

  • ז' תמוז תשע"ה - 09:08 24/06/2015
גודל: א א א

כלי טיס של חיל האוויר תקף הלילה (רביעי) ברצועת עזה את המשגר ממנו ירו ערבים את הרקטה לעבר יישובי חוף אשקלון. "מדובר במשגר ממנו בוצע הירי לעבר שטח מדינת ישראל מוקדם יותר הערב. ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו מוטלת האחריות", מסר דובר צה"ל.

סמוך לשעה 22:00 ירו ערבים מרצועת עזה רקטה שהתפוצצה בשטח פתוח ביישובי המועצה האזורית חוף אשקלון. בעקבות הירי, הופעלה אזעקת 'צבע אדום' ביישובים יד מרדכי, זיקים, נתיב העשרה וכרמייה.

באירוע ירי הרקטה, וגם בתקיפת צה"ל, לא דווח על נפגעים או נזק מלבד הפגיעה במשגר הבודד.

| "נצרכת תגובה הולמת שתיצור הרתעה אמיתית"

"תלמידי התיכונים רק יצאו לחופשת הקיץ, חבריהם, תלמידי בתי הספר היסודי, מצפים לחופשה שתחל בקרוב ובערב מסיבות הסיום, שוב המציאות מכה בפנינו והאזעקות וירי הטילים חוזרים לפקוד את יישובי עוטף עזה והדרום וזאת בסמוך לפרסום דו''ח האו''ם המעניק לגיטימציה להמשך הטרור כנגד אזרחי מדינת ישראל ומתיר את דמם", אמר תמיר עידאן, ראש המועצה האזורית שדות נגב. "עקב הירי המתמשך בשבועות האחרונים על מדינת ישראל לשקול תגובה הולמת מסוג אחר שתיצור הרתעה אמיתית ואולי כך לשים קץ למציאות הבלתי אפשרית, של תושבי מדינה ריבונית החיים כבני ערובה".

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, יאיר פרג'ון אמר, כי " אשר יגורנו הנה זה בא. כשם שאנו עושים כל מאמץ למנוע את המשט הפיראטי לעזה, כך אנו חייבים למנוע כל ירי לעבר ישובנו. אותנו זה לא מעניין מי היורה. החמאס הוא האחראי ואל לנו לתת לו לנהל את סדר היום שלנו".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד