בע"ה ח' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

גם הפייסבוק מחזק: המחבל רצה לרצוח

המחבל שביצע את פיגוע הדקירה בליל שבועות ייעצר עד תום ההליכים. בדיון בעניינו התברר כי הוא הסית גם בדף הפייסבוק שלו לפגיעה ביהודים, אך הפרקליטות ממשיכה להתעקש כי לא התכוון לרצוח

  • יח"צ
  • ז' תמוז תשע"ה - 09:34 24/06/2015
גודל: א א א

המחבל שדקר נערים יהודים בליל שבועות יעצר עד לתום ההליכים נגדו, כך קבע השבוע בית המשפט המחוזי בירושלים.

כפי שפורסם, המחבל לא מואשם בניסיון לרצח אלא בגרימת חבלה בלבד, וארגון חוננו המייצג את אחד הנדקרים בפיגוע פנה לפרקליטות בדרישה לשנות את סעיף האישום.

אולם בדיון אמש התברר כי ישנו חיזוק נוסף לכך שכוונת המחבל היתה לרצוח יהודים. הפרקליטות הציגה לבית המשפט צילומים של פוסטים שהעלה המחבל בדף הפייסבוק שלו, ובהם דברי תהילה לשהידים, דברים בשבח פיגועי דקירה, קריאות לפגיעה ביהודים, נקמה, חזרה לימי האינתיפאדה וכד'.

בנוסף התברר לנציג ארגון חוננו המלווה את המשפט, כי למחבל יש עבר פלילי.

בעקבות הדברים שהציגה הפרקליטות עצמה, קוראים בארגון חוננו לפרקליטות להתעשת ותקן את כתב האישום כך שהמחבל יואשם בנסיון רצח.

עו"ד מנשה יאדו המייצג מטעם ארגון חוננו את אחד הנפגעים בפיגוע מסר בתגובה כי "הפרקליטות עצמה מבינה שהמחבל ביצע הסתה מקדימה בפייסבוק, דבר שמצביע באופן הכי מובהק שיש על כוונתו לרצוח יהודים. אי האשמתו בניסיון לרצח הוא מחדל בלתי סביר בעליל אשר גם עלול לדרבן מחבלים נוספים לבצע את זממם מתוך ידיעה כי לא ימוצה עמם את הדין. אנו תקווה כי הפרקליטות תתעשת ותתקן את סעיף האישום".

הכתבה באדיבות יח"צ
תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 6 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד