בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"איומים חדשים בעקבות הכניעה של ישראל"

"הם מעדיפים לנחם את המשפחות השכולות מאשר להאכיל בכפייה את קומץ המחבלים" אמרו בארגון אלמגור בתגובה להסכם עם המחבל עדנאן השובת רעב

  • י"ב תמוז תשע"ה - 15:00 29/06/2015
גודל: א א א
המחבל חאדר עדנאן
המחבל חאדר עדנאן

בארגון אלמגור לנפגעי פעולות האיבה הגיבו היום (שני) לדיווחים אודות ההסכם של התביעה הצבאית עם מחבל חדאר עדנאן בעקבות שביתת הרעב שנקט. "תדע כל אם עבריה שלקראת החופש הגדול ילדיה נחשפים לאיומים חדשים כתוצאה מכניעה לשביתת רעב ולקמפיין הלחצים על ממשלת ישראל".

"מי שלא רצה להאכיל בכפיה את קומץ מחבלים שובתי רעב האסירים, העדיף לבוא אחר כך לבתי משפחות שכולות ישראליות ולנחמם מהפגועים", אמרו באלמגור.

"מדובר ב'מאסטרים' של טרור, כאלה שעסקו בהסתה לטרור ובסיוע להקמת רשתות טרור", אמר יו"ר אלמגור מאיר אינדור. "הם נידונו בעבר למאסר וחזרו לפעילות טרור. השב"כ עצר אותם הפעם למעצר מנהלתי ולא להביאם למשפט כדי לא לחשוף ולסכן את מקורות המידע. המניעים למעצרים עברו בדיקה של המערכת המשפטית הבכירה. עדיף היה אפילו להניח להם למות בכבוד כפי שנהגה מרגרט תאצ'ר באנגליה מלאפשר להם את סיכון הציבור".

"ההחלטה להיכנע לשביתה והלחצים תגרום לגל של שביתות רעב ולשחרור עוד פעילי טרור מרכזיים בעלי מסוכנות גבוהה. בכך חרצו הגורמים המדיניים את גורלם של כמה אזרחים ישראלים חפים מפשע אנונימיים, לנו ולעצמם, שמסתובבים בקירבנו ולא יודעים שגולרם נחרץ. זו החלטה מוסרית פגומה ומעוותת", אמר אינדור.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


4 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 20 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד