בע"ה כ"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הפיגוע אמש: אחד הנפגעים נפטר מפצעיו

מלאכי משה רוזנפלד הי"ד נרצח בפיגוע הירי אמש בכביש אלון. כעת (ג') נפטר מפצעיו

  • י"ג תמוז תשע"ה - 18:14 30/06/2015
גודל: א א א
זירת הפיגוע, אמש (סוכנות תצפית)
זירת הפיגוע, אמש (סוכנות תצפית)

ברוך דיין האמת: בשעות אחר הצהרים (שלישי) הודיעו במרכז הרפואי שערי צדק בירושלים כי מלאכי משה רוזנפלד הי"ד נפטר מפצעיו. מועד הלוויה יפורסם בהמשך.

מלאכי הי"ד, צעיר כבן 27 המתגורר בישוב כוכב השחר, נסע אמש יחד עם שלושה מחבריו ברכב בכביש אלון, סמוך לגבעות שילה בבנימין. על פי ממצאי החקירה, חוליית מחבלים ירו לעבר הרכב לפחות 25 קליעים. הארבעה נפצעו באורח קשה ובינוני ופונו באמצעות מסוק למרכזים הרפואיים שערי צדק והדסה הר הצופים בירושלים.

אחיו הגדול, שהיה טייס בחיל האוויר, נהרג לפני כ-13 שנים בשיטפון במהלך טיול בנחל צאלים.מהמשפחה נמסר, כי "המשפחה רוצה להודות לבית החולים שערי צדק על הטפול המסור.המשפחה קוראת לאחוד של כל עם ישראל לעם אחד".

שלושה פצועים נוספים מהפיגוע אמש עדין מאושפזים במרכזי רפואה בירושלים.לאחר 12 שעות, הסתיים ניתוח של אחד נפגעים, כבן 34, שנפצע באורח קשה בפיגוע ומצבו יציג. מהמרכז הרפואי הדסה עין כרם שם הוא מאושפז נמסר, כי הוא מושם ומרדם לאחר שנפגע בגפיים התחתונות. מצבו של הפצוע הנוסף המאושפז בהדסה, מוגדר בינוני ויציב והוא בהכרה מלאה.

מלאכי משה רוזנפלד הי"ד

הרכב שנפגע מירי, הלילה (סוכנות תצפית)

מתחקור ראשוני של מפקד אוגדת איו"ש תת אלוף תמיר ידעי ושל מח"ט בנימין אל"מ ישראל שומר, עולה כי ככל הנראה החוליה נמלטה בסיוע רכב מילוט, ובחסות ההקלות שניתנו לערבים לרגל הרמאדן, הצליחו לחמוק במהירות לאחד הכפרים באזור. גורם בטחוני שצוטט בוואלה אמר כי כעת הפעולות לאיתור המחבלים מתמקדות במישור המודיעיני והוסיף "חופש התנועה ביהודה ושומרון, הסרת המחסומים והקלה במרקם החיים מאפשרים למחבלים פוטנציאליים לנוע מאזור לאזור ולהימלט בקלות לאחר מעשה".

שוטרים בזירת הפיגוע, הלילה (סוכנות תצפית)

תגובות (6) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 4 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד