בע"ה כ"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מאות הפגינו במקום הפיגוע

המפגינים מחו הערב (ג') נגד מדיניות "ההכלה" של מערכת הביטחון כלפי הטרור הערבי. "כשאל מטפלים בזרוקי אבנים מגיעים לירי"

  • י"ג תמוז תשע"ה - 22:09 30/06/2015
גודל: א א א
ההפגנה בצומת אלון, הערב (הקול היהודי)
ההפגנה בצומת אלון, הערב (הקול היהודי)

למעלה מ-400 מתיישבים מאזור בנימין הפגינו הערב (שלישי) במקום הפיגוע בצומת גדעון על כביש אלון בבנימין.

המפגינים מחו על אזלת ידה של מערכת הביטחון ומדיניות "ההכלה" כלפי הטרור הערבי.

הפגנה דומה נערכה גם בצומת תפוח בשומרון. במקום נעצר נער יהודי שנטען כי תקף ערבי במהלך ההפגנה. ארגון חוננו מדווח כי העצור ככל הנראה יובא מחר לדיון בבית משפט השלום בפתח תקווה להארכת מעצרו.

מאות מפגינים במקום הפיגוע, הערב (הקול היהודי)

| "כשלא מטפלים בזורקי אבנים מגיעים לירי"

"קול דמי אחיך צועקים אלי מן האדמה.אם אנחנו לא מטפלים באדמה כמו שצריך ולא מבינים את החשיבות של האדמה המיוחדת הזאת, אנחנו מגיעים למצב של דמי אחיך צועקים", אמר היום ישראל גנץ, סגן ומ"מ ראש מועצת בנימין.

"אנחנו דורשים מממשלת ישראל להסדיר באופן מידי את כל ישובי מזרח שילה, לאשר את התב"ע של שבות רחל הממתינה לפרסום ולהחזיר את הביטחון לתושבי האיזור. אנחנו עדים להסלמה מתמשכת תקופה ארוכה. כשלא מטפלים ביד ברזל בזורקי אבנים, מגיעים לבקבוקי תבערה. וכשלא מטפלים בהם מגיעים לירי".

"אנו דורשים לאפשר לצבא הגנה לישראל לפגוע במחבלים.ומממשלת ישראל דורשים להסדיר באופן מידי את כל ישובי מזרח שילה, לאשר את התב"ע של שבות רחל הממתינה לפרסום ולהחזיר את הביטחון לתושבי האיזור".

כוחות צה"ל מנסים לאתר את המחבלים באזור בנימין (דובר צה"ל)

בתוך כך, בצה"ל החליטו לתגבר את אזור יהודה ושומרון בגדוד חי"ר מחטיבת הנח"ל וכן הוסרו חלק מההקלות שניתנו לאוכלוסייה הערבית ביו"ש וברצועת עזה לרגל חודש הרמאדן המוסלמי. על פי ההחלטות החדשות, כביש 60 הישן, מרמאללה לכפר ג'ילזון ייחסם וצומצם גיל המאושרים במעבר מיו"ש לירושלים.

בפיגוע שהתרחש אתמול נרצח מלאכי רוזנפלד הי"ד בכביש אלון, שבוע שעבר נרצח דוד בר קפרא הי"ד סמוך לרמלה ושבוע קודם לכן נרצח דני גונן הי"ד סמוך לישוב דולב.

כמו כן התרחשו לאחרונה מספר פיגוע דקירה וירי, בהם נפצעו מספר יהודים. אירועים אלו מצטרפים לשלל האירועים הבטחוניים המדווחים מידי יום ביומן 'האיתיאפדה המושתקת' בקול היהודי.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 4 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד