בע"ה כ"ד ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הצצה לאופן ההסברה בתקשורת הערבית

בכפר קלנדיה מתחו ביקורת כלפי מי שפרסם תמונתו של נער ערבי שנהרג, כשהוא מחזיק בנשק

  • כ"א תמוז תשע"ה - 15:22 08/07/2015
גודל: א א א
רכבו של מחט בנימין שהותקף (דובר צהל)
רכבו של מחט בנימין שהותקף (דובר צהל)

בקבוצת הפייסבוק של הכפר קלנדיה שבבנימין נמתחה ביקורת כלפי מי שהעלה את תמותו של סאמי אל כסבה, צעיר ערבי שנהרג כשיידה אבנים לעבר מח"ט בנימין ונורה למוות. בתמונה, נראה אל כסאבה כשהוא מחזיק נשק. כך פורסם באתר ערוץ 7.

הסיפור הזה, אפשר לומר, נותן לנו הצצה לאופן ההסברה של הציבור הערבי, או אם אפשר לומר, אלו התומכים בטרור במסווה של מסכנות וכביכול עם "נכבש". באותו הקשר יש לציין כי שמה של אותה קבוצת פייסבוק מביא מצג דומה "מחנה פליטים"

בקבוצת הפייסבוק "מחנה פליטים קלנדייה בראש ובראשונה", פורסמה בשבת האחרונה תמונתו של המחבל אל כסבה, שנורה בשבוע שעבר על ידי מח"ט בנימין ישראל שומר, כשזרק סלעים על רכבו. בתמונה הוצג אל כסבה כשהוא מחזיק רובה סער טעון מסוג M 16 , ולצידו מחסנית נוספת.

מתחת לתמונה נכתב בערבית: "שהיד השחר,שהיד רמדאן,שהיד אל-אקצה,יליד מחנה(הפליטים)קלנדיה,מוחמד סאמי אל-כסבה,אללה ירחם עליך הו גיבור, יהיה מקום מנוחתך בגן העדן".

למחרת פורסמה באותה הקבוצה תמונה מתוך אתר ישראלי, כשלידה הכיתוב: "המחבל 'התמים' "שהלך לתומוונהרג על ידי המח"ט". לצד תמונה זו נכתב שם: "מצער שהתקשורת שלנו חלשה מאוד,וכולנו יודעים כי תמונה זו שירתה את הכיבוש.עמוד(אינטרנט)ציוני כתב שמוחמד אל-כסבה טרוריסט,והתמונה מוכיחה זאת,והם הודו למי שהרג אותו.חובה עלינו להיזהר בפרסום תמונות של השהידים והאסירים שלנו שכן הן משרתות את הכיבוש.ירחם אללה על השהידים שלנו".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 12 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד