בע"ה כ"ה ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"נריה ישורון, כולנו מאחוריך"

אלפים מביעים תמיכה בסא"ל שייחקר מחר באזהרה על חלקו במבצע צוק איתן. "אשרי העם שמפקדיו יודעים להרים את רוח הלחימה"

  • כ"ה תמוז תשע"ה - 12:09 12/07/2015
גודל: א א א
כוחו תצהל בצוק איתן
כוחו תצהל בצוק איתן

תוך זמן קצר צבר דף הפייסבוק התומך בסגן אלוף נריה ישורון, למעלה מ-8,000 תומכים ואוהדים.

לאחר שפורסם כי מחר (שני) ייחקר באזהרה סא"ל ישורון על חלקו במבצע צוק איתן לפני כשנה, הוקם דף הפייסבוק 'כולנו עם סא"ל נריה ישורון" וצבר תומכים רבים.

בין התומכים בדף ניתן להבחין בחבריו לנשק של ישורון ולחיילים בסדיר ובמילואים. "גם אני תומך בסגן אלוף ישורון. צריך רבים כמוהו בצבא, שידעו ויוכלו לזהות מה צריך לעשות. ויעשו את אשר יש לעשות", כתב אחד האוהדים. "מה שמתפרסם במדיה אין לו כל אחיזה בדעת הקהל בארץ שברובה המכריע חושבת כמו סגן אלוף ישורון, ולא כמו הלכלוך בערוצי הטלויזיה ורשתות הרדיו ובעיתונות הכתובה. שם עדיין פעילה מאוד המאפייה השמאלנית (כולל בערוצי גלי צהל - "תחנת הרדיו של הצבא"). סא"ל ישורון יישר כוח, אנחנו אתך תמיד".

"כולנו עם סא"ל ישורון". מתוך דף הפייסבוק

"הופעתנו מהחלטת הפצ"ר לפתוח בחקירה כנגד נריה ואנו עומדים לצידו של נריה ומצדיעים לו על תפקודו", כתבו חיילו בדף התמיכה. "אשרי העם שמפקדיו יודעים להרים את רוח הלחימה ונוסכים ביטחון בחיילים שלהם", הוסיפו.

אחד התומכים כתב "גם אני מתבייש במדינה, הצבא ומפקדיה המפקירים בנינו הנשלחים להגן על קיומו של כל אחד מאיתנו. בושה! בושה! בושה!". אחר הוסיף " בושה למדינה שמעמידה קצין למופת לדין. בושה."

תגובות (7) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 8 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד