בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

רצח בר קפרא: "פיגוע ממניע לאומני"

הערב (א') יפגינו בני משפחת בר קפרא מול משרדי רה"מ בדרישה להכיר ברצח כלאומני. "אנו חייבים לאבא את הכבוד האחרון, אנו לא נוותר עד שהצדק ייצא לאור".

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • ג' אב תשע"ה - 12:16 19/07/2015
גודל: א א א
דוד בר קפרא היד (באדיבות המשפחה) (צילום: באדיבות המשפחה)
דוד בר קפרא היד (באדיבות המשפחה) (צילום: באדיבות המשפחה)

בימים הקרובים צפויה פרקליטות המדינה להגיש כתב אישום כנגד מוג'אהד ועלאא דאהר עאצי, שני ערבים מבית לקיא שבבנימין שרצחו לפני כחודש את דוד בר קפרא הי"ד בכרמו שבאזור רחובות.

משפחת בר קפרא, יחד עם תומכים נוספים, צפויים להפגין הערב (ראשון) בשעה 18:00 מול משרד ראש הממשלה ברחוב קפלן בירושלים.

במשפחת בר קפרא דורשים מראש הממשלה ומהשרים להנחות את הפרקליטות להגיש כתב אישום כנגד רוצחי דוד בגין עבירה של רצח ממניע לאומני, וזאת, לטעמם, לאור העובדות העולות מפרטי האירוע.

דניאל, בנו של דוד, מסר לקראת ההפגנה כי "אנו סבורים שהאירוע רחוק מאד משוד שהשתבש, מדובר ברצח ממניע לאומני. אבא נרצח על ידי מחבלים שהשב"כ מגדירם כפעילי טרור, באמצעות עשרות מכות מקל ובאלימות קשה, ככה לא נראה שוד. אנו חייבים לאבא את הכבוד האחרון, אנו לא נוותר עד שהצדק ייצא לאור".

בשבוע שעבר הותר לפרסום כי שני הרוצחים נתפסו ואף הודו ושחזרו את הרצח. השניים, שבעבר נעצרו בין פעולות טרור שביצעו, סיפרו בחקירה כי ביצעו זאת במטרה לשדוד אותו אך השוד הסתבך. כך לדבריהם. במשטרה ובשב"כ אימצו את גרסתם וכתב האישום שיוגש כנגד צפוי שלא להכיל עבירות ממניע לאומני.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


4 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 20 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד