בע"ה כ"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"עונש מוות למחבלים ימנע פיגועים נוספים"

אביו של מלאכי רוזנפלד הי"ד מסביר מדוע ראוי להטיל עונש מוות על מחבלים, ומסביר כי יד תקיפה כנגד מיידי אבנים תמנע פיגועים

  • אורי קירשנבום
  • ד' אב תשע"ה - 19:48 20/07/2015
גודל: א א א

אליעזר רוזנפלד, אביו של מלאכי הי"ד שנרצח בפיגוע ירי בכביש אלון לפני כשלושה שבועות, סבור כי עלאחמד נג'אר, שרצח שישה יהודים שוחרר מהכלא ורצח את מלאכי, יש לגזור עונש מוות. בראיון לקול היהודי הוא מנמק מדוע יש להטיל עונש זה.

"ראשית כל, ההרתעה. כשאדם יודע שכשהוא רוצח מישהו הוא לא יצא מזה חי. אני חושב שזה מרתיע. כמה שהם יגידו שהם רוצים את גן עדן שלהם, כל אדם שומר על חייו ורוצה לחיות. שנית, מגיע להם העונש הזה. מי שרוצח דמו בראשו, כך גם התורה אומרת בפרשת השבוע האחרונה", מסביר רוזנפלד.

"שלישית, ברגע שיש לך רוצחים בבתי הכלא, יש להם על מה להתמקח. אין סיבה שניתן להם על מה להתמקח. בארצות הברית נותנים לרוצחים כאלה עונש מוות. מי שרצח אחד, שניים שלושה אנשים, בטח מי שרצח שישה יהודים, אין מקומו בעולם הזה. אני לא מדבר על הטיפול והיחס שהם מקבלים ועל האפשרות והסיכוי שהם יצאו לחופשי שזה יכול להיות ממש, להורים שנרצח להם הבן על ידי מישהו משוחרר, דבר איום ונורא".

| "מי שזורק אבן צריך להיפגע מייד"

חלק מחברי החוליה ומי ששיתף איתם פעולה, הם כאלו שלאו דווקא רצחו יהודים בעבר, אלא השתתפו במסגרת של טרור עממי כמו זריקת אבנים.

"מי שזורק אבנים הוא בגדר טרור. מאבנים אפשר למות ואפשר להיפצע קשה. אני חושב שכל מי שמרים אבן צריך להיפגע מיידית. תאר לך שהמח"ט לא היה פוגע במי שזרק עליו אבן, הוא היה בא עוד פעם לג'יפ שלו ואז היינו מקבלים את התוצאה הקשה. אנחנו צריכים לעשות חשבון נפש ולהגיב בחומרה למי שזורק אבן".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 16 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד