בע"ה י"ב אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

ריבלין "בראיון מיוחד" לכל כלי התקשורת

דבריו של ריבלין "בני עמי בחרו בדרך הטרור" הלהיטה את הציבור. בראיון לכל כלי התקשורת, התראיין ריבלין כנגד המחאה שפרצה כנגד דבריו

  • כ"א אב תשע"ה - 10:50 06/08/2015
גודל: א א א
ראובן ריבלין (עמוס בן גרשום, לעמ)
ראובן ריבלין (עמוס בן גרשום, לעמ)

דבריו של נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין אחרי ההצתה הקטלנית בכפר דומא בבנימין, ממשיכה לעורר סערה ציבורית ולגרום להדים רבים.

לאחר שהגיש תלונה במשטרה נגד מי שלטענתו הסית נגדו בדפי הפייסבוק השונים, התראיין ריבלין לכלי תקשורת רבים, וכך פורסמו היום (חמישי) "ראיון מיוחד" באתרים וואלה, ערוץ 2, ערוץ 10, ynet, מקור ראשון ועוד.

"במקום שבו הורגים ילדים או מתירים דמו של אחר, או שאתה אומר שאני בשם האמונה שורף, והאמונה דורשת ממני לצאת ולנתץ ולהרוס, אנחנו צריכים לטפל בטרור כמו שטרור, אם הוא טרור ערבי או יהודי. אם הוא בא מתוך גישות פונדמנטליסטיות איסלאמיות, נוצריות או יהודיות", אמר ריבלין לוואלה.

לגבי האיומים אמר לוואלה, כי "זה יכול להיות מעליב, אני יודע מה ההשתדלות שלי לעמי ולארצי. המשמיצים הם הקנאים החדורים בהחלטה נחושה שכל מי שלא מסכים איתם הוא אויב העם. ברמה האישית אני מוכרח לומר שלא אבטל אחת מתכניותי בגלל חשש אישי".

באתרים אחרים "שחררו" חלק קטן מהראיון עם ריבלין ואת כולו ישדרו במהדורות ליל שבת.

בעקבות דבריו של ריבלין, שפרסם בשפה הערבית ועברית וכתב "בני עמי בחרו בדרך הטרור ואיבדו צלם אנוש", פרצה מחאה ברשתות החברתיות. בין היתר, היו כאלה שהגישו תלונה במשטרה על דבריו.

תגובות (5) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד