בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"כשנתנאל נרצח אפילו טלפון לא הרימו"

אביו של נתנאל עראמי הי"ד שנרצח בפיגוע הסנפליג מותח ביקורת על אלו המזועזעים מהאירוע בכפר דומא אך לא עשו דבר לאחר שבנו נרצח, וחושף מה התרחש בעת ביקור הנשיא בביתו

  • יח"צ
  • כ"א אב תשע"ה - 22:50 06/08/2015
גודל: א א א
נתנאל רואי עראמי (באדיבות המשפחה)
נתנאל רואי עראמי (באדיבות המשפחה)

הרב עוזיאל עראמי, אביו של נתנאל עראמי הי"ד שנרצח בפיגוע הסנפלינג בפתח תקווה לפני מספר חודשים יוצא בביקורת חריפה על הנשיא ריבלין וכל אלו המגנים בחריפות את האירוע בכפר דומא אך לא טרחו להזדעזע כאשר בנו נרצח בידי ערבים.

בראיון לעו"ד יורם שפטל בתכניתו ברדיו 103FMחשף עראמי כי כאשר נשיא המדינה ריבלין הגיע בסופו של דבר לבקר את המשפחה השכולה, איים לעזוב את הבית משום ששאלו אותו מדוע דם יהודים הפקר.

"נשיא המדינה הואיל בטובו לבוא אלינו אחרי תחנונים, וכשביקשנו לשאול אותו מדוע דם יהודי הפקר במדינת ישראל הוא איים עלינו ש"אני קם ועוזב אם אתם מדברים ככה", סיפר עראמי. "כל הזמן הוא איים עלינו ולא נתן לנו לדבר. אנחנו שאלנו אותו שאלה פשוטה - אין לנו הגנה, אין לנו מי שיגן עלינו בארץ ישראל והדם היהודי הוא הפקר. על מה רצחו את נתנאל בני עוולה?".

המראיין שפטל ענה בתגובה כי בני משפחת עראמי עשו טעות בכך שלא סילקו את ריבלין מהבית. "מי שהתבזה זה הוא. הייתם צריכים לזרוק אותו מהבית. חד וחלק", אמר שפטל.

האב השכול המשיך וזעק: "מה אנחנו סוג ג'? באנו מתימן, באנו לארץ הקדושה, ארץ המולדת שלנו. אחרי הרצח שום איש או ח"כ לא הגיע לחבק אותנו, רק משה פייגלין ומיכאל בן ארי ואורית סטרוק. אף ח"כ של מפלגת העבודה לא הגיע ואפילו טלפון לא הרימו".

על הגינויים החד צדדיים של אנשי השמאל שמגנים רק פגיעה בערבים ולא ביהודים אמר עראמי: "אנחנו יורים לעצמנו ברגליים ונותנים להם רוח גבית שיבואו לרצוח את הבא בתור, זה לא נעצר".

כזכור נרצח נתנאל עראמי בעת עבודתו בסנפלינג בבניין רב קומות בפתח תקווה. הרצח הושתק תחילה, ורק בעקבות מאבק משפטי ותקשורתי ממושך של ארגון חוננו הוכרו לבסוף בני המשפחה כנפגעי איבה. רוצחיו של נתנאל לא נתפסו עד היום, והחשודים ברצח שוחררו לאחר שלא נמצאו ראיות מספקות נגדם, אך במקרה זה לא הופעלו מעצרים מנהליים.

תגובות (5) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד