בע"ה כ"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הוותיקן נגד בנצי גושפטיין

מהוותיקן פנו ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה לחקור את יו"ר להב"ה. "חלפה תקופה בה נוצרים מצנזרים ספרים תורניים יהודיים"

  • כ"ד אב תשע"ה - 17:29 09/08/2015
גודל: א א א
בנצי גופשטיין
בנצי גופשטיין

נציגת מדינת הוותיקן בישראל שלחה מכתב ליועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין בו היא קוראת לו להורות על הגשת כתב אישום כנגד בנצי גופשטיין יו"ר ארגון להב"ה בגין הסתה לאלימות וטרור. מכתבה מגיע לאחר שראשי כנסיות נוצריות בישראל הגישו תלונה נגדו במשטרה.

"טרם יבשה הדיו על כתבי האישום שהוגשו נגד מציתי כנסיית נס הלחם והדגים שלחופי אגם כנרת, וכבר צצו דבריו המחרידים של מר בנצי גופשטיין מארגון להב"ה ובהם תמיכה מפורשת בשריפת כנסיות בישראל", נכתב.

על העובדה שלא הוגשו כתבי אישום כנגד גופשטיין, כתוב "כל התמהמהות יכולה להתפרש כתפיסה של רפיסות גורמי האכיפה, שלא לומר כגושפנקא לפריקת העול הגזענית מבית היוצר של ארגון להב"ה".

בסוף השבוע שעבר פורסמה הסערה שפרצה במהלך סימפוזיון שהתקיים אמש בקעמפ של ישיבת וולפסון, בעקבות דברים שאמר בנצי גופשטיין על הצתת כנסיות. לאחר פרסום שלח בחור ישיבה את ההקלטה וזו פורסמה בקול רעש גדול באתר 'כיכר השבת' ולאחריו במספר כלי תקשורת.

בנצי גופשטיין אמר בתגובה, כי "אני רואה בחומרה רבה את ההתערבות של הוותיקן בדיונים הלכתיים. הגיע הזמן להזכיר לוותיקן שחלפה תקופת הצנזורה בה הם צינזרו ספרים יהודיים. משכו ידיכם מתורת ישראל. אני מיצר על אותו עיתונאי חרדי שהלשין לוותיקן על דברי התורה".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 0 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד