בע"ה ט"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"גם אחרי הפיגוע היום לא הגיעו המגנים"

ראש מועצת הר חברון מותח ביקורת על אישי הציבור שגינו את אירוע ההצתה בדומה, אך לא טרחו להגיע לפיגועים המתרחשים באזורם. "איש לא הגיע להצטלם על הנדנדה השרופה של הילד"

  • כ"ו אב תשע"ה - 20:36 11/08/2015
גודל: א א א
השריפה שהוצתה סמוך לסוסיא, היום (צילום מסך, משה לב)
השריפה שהוצתה סמוך לסוסיא, היום (צילום מסך, משה לב)

בעקבות השריפה שהשתוללה היום (שלישי) סמוך לישוב סוסיא שבהר חברון ופגעה בשני בתים וציוד נוסף, אמר היום ראש המועצה האזורית, יוחאי דמרי, כי "גם היום הייתה הצתה סמוך לאתר המורשת סוסיא", תוך שציין כי נקודת ההצתה זוהתה וגששים עושים את דרכם לכיון הכפר יטא.

"גם היום היא ליחכה בתים של אנשים שהיו בהם ילדים קטנים ובנס האירוע נגמר ללא נפגעים. זו ההצתה השלישית שאירעה בהר חברון בעשרת הימים האחרונים. אחת הייתה בבית חגי עם למעלה מארבעים נפגעים, אחת הייתה בהרס מצבתו של יוסי שוק הי"ד וזו שקרתה היום והרסה ציוד רב, ליחכה בתים ושטח ארכיאולוגי וחקלאי".

"גם היום אף אחד מבכירי ההנהגה לא התקשר, גם היום איש לא התייצב עם פמלייתו כדי לעשות צילומים על הנדנדה השרופה של הילד. איש לא ביקש לעבור בית בית בכפרי הפורעים ולסגור אותם עד אשר יימצאו האשמים. אני לא רואה כל הבדל בין הצתה שמטרתה להרוג, בין אם היא הצליחה ובין אם כמעט".

"אנחנו אנשים חפצי שלום, יש סביבנו גם כאלה הרוצים הרג ומלחמה. נעשה הכל כדי לעצור את הפורעים ולא נשתוק עד אשר ייתפסו וישלמו מחיר על ניסיונות הרצח החוזרים ונשנים". לסיום הוסיף ואמר "אהיה זמין בנייד לכל איש ציבור שיחליט להתקשר, ואשמח ללוות כל מפלגה שתבוא למחות".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד