בע"ה כ"ו ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"האירוע היה יכול לעלות בחיינו"

תושבים מכוכב השחר נקלעו אמש לאירוע בטחוני שב"ה נגמר ללא נפגעים. "לדעתי הערבים ניסו לפגוע בנו. הצבא צריך לדעת שבטרור מטפלים"

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • כ"ז אב תשע"ה - 15:00 12/08/2015
גודל: א א א
כוכב השחר. ארכיון (אלחנן גורנר)
כוכב השחר. ארכיון (אלחנן גורנר)

סמוך לשעה 21:20 בליל אמש (שלישי) נסע דוד מסלה, יחד עם חבריו, מירושלים לביתו שבישוב כוכב השחר בבנימין. מעט אחרי צומת רימונים התרחש האירוע, שברוך ה' נגמר ללא נפגעים.

"רכב של ערבים מסוג סקודה לבנה עקף אותנו וחסם את הדרך", סיפר מסלה בשיחה עם הקול היהודי. "הנהג פתח את החלון וסימן לנו עם היד שנמשיך בנסיעה. הבחנו שיש איתו עוד אנשים באוטו, והם לא היו תמימים", משחזר מסלה.

"שניים שישבו בצד ימין הוציאו את היד מהרכב כשהם מחזיקים משהו, חשבנו שאולי זה נשק או בקבוק תבערה, וכמה אחרים שישבו שם הרימו משהו מהרצפה. כיוון שהמקרה היה חשוד, אמרנו לנהגת שתעצור ולא תתקרב אליהם. דיווחנו על האירוע לרבש"ץ ולמוקד. אחרי כמה דקות הם ראו שאנחנו עושים טלפונים ולא מתקרבים, אז הם עזבו את המקום".

"כנראה שהם תכננו שאנחנו נתקרב אליהם ואז הם יעשו מה שהם תכננו. פחדנו שהמעבר לידם עלול לעלות לנו בחיינו ולכן לא התקדמנו אליהם". מסלה מספר כי הצבא הגיע אחרי זמן רב למקום אך לא מצא את הרכב. "לקח לצבא הרבה זמן להגיע. אם היו מגיעים תוך שתי דקות היה אפשר לתפוס אותם".

לפני כשבוע וחצי ביצעו ערבים באותו כביש פיגוע ירי, שב"ה נגמר ללא נפגעים. "זה ציר מאוד חם ומפחיד, במיוחד אם אתה נוסע שם לא חמוש. אני לא רוצה לתאר לעצמי מה היה קורה אילו היינו מתקדמים אליהם או שאשה הייתה נוסעת שם לבד. העסק הזה נגמר בנס והיה יכול להיגמר הרבה יותר גרוע".

"הצבא צריך לדעת שבטרור צריך לטפל. אי אפשר להגיד שזה בסדר ורק צריך לעבור את הגל הזה, אלא צריך לעשות מאמצים כדי להפסיק את זה. אני לא חושב שהרצון שלהם לעשות פיגוע נגמר באירוע שהיה אתמול, הם ימשיכו לנסות עד שיצלחו. צריך להפעיל נגדם יד חזקה בלי פשרות".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 6 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד