בע"ה י"ח אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

סמוטריץ': "למנוע היסטריה ומלחמה נגד יהודים"

הח"כ פנה לשרי מערכת הבטחון והמשפט: "להטיל בדחיפות את הרסנים הנדרשים על מערכות האכיפה"

  • כ"ח אב תשע"ה - 13:33 13/08/2015
גודל: א א א
סמוטריץ (רגבים)
סמוטריץ (רגבים)

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) שלח אתמול (רביעי) מכתב לשר הבטחון משה יעלון, לשרת המשפטים איילת שקד, לשר לבטחון פנים גלעד ארדן וליועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין, מכתב חריף בו הוא תוקף את הלחץ וההיסטריה אליה נכנסה המערכת הביטחונית והמשפטית בעקבות האירוע ההצתה הקטלני בכפר דומא שבבנימין.

"למרבה הצער נראה כי בימים האחרונים איבדו במשטרת ישראל ובשירות הביטחון הכללי כל רסן בניסיון לאתר את מבצעיו של האירוע החמור בדומא", פתח ח"כ סמוטריץ' את מכתבו. "הרעש, שלא לומר העליהום הציבורי והכישלון המקצועי המהדהד של רשויות האכיפה עד כה במניעה ובאיתור של מי שביצע את עבירות כגון אלו, התנקז למה שנראה כהיסטריה של ממש עד כדי איבוד עשתונות וחציית קווים אדומים שקשה לקבל במדינת חוק דמוקרטית".

בהמשך ציין סמוטריץ' חלק מהדוגמאות להתנהלות לדבריו הלא מקצועית, של שירותי הביטחון וביניהם, דרישה של משטרת ישראל לקבל לידה את מצלמות האבטחה מרכזי הבטחון של היישובים תוך פגיעה בפרטיות האזרחים, פשיטות ליליות על בתי מתיישבים שאינם קשורים בשום צורה לאירועים והמשך בשימוש מוגזם ולא ראוי במעצרים מנהליים.

סמוטריץ' הוסיף ואמר בצורה נחרצת, "פשע שמבצעים אזרחי המדינה אינו הופך אותם לאויבים ואינו מצדיק יציאה מן הסדר כפי שנאלצים לעשות במלחמה מול אויבים".

סמוטריץ' פנה לשרים וליועץ המשפטי "כמי שאמונים על מערכות האכיפה אני קורא לכם שלא להיגרר אחרי הפופוליזם הזול והמתלהם הזה ולהטיל בדחיפות את הרסנים הנדרשים על מערכות האכיפה".

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד