בע"ה י"ב אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

האם השייח המסית יועמד לדין?

הפרקליטות תבחן הגשת כתב אישום כנגד השייח חאלד מוגרבי שהסית נגד יהודים בהר הבית, כך מסרה המשטרה לארגון חוננו שהתלונן נגדו. "נגד יהודים המשטרה פועלת מהר יותר"

  • יח"צ
  • כ"ח אב תשע"ה - 18:21 13/08/2015
גודל: א א א
השייח המסית (צילום מסך מתוך הסרטון)
השייח המסית (צילום מסך מתוך הסרטון)

האם הפרקליטות תגיש כתב אישום כנגד השייח המסית חאלד מוגרבי שנשא בהר הבית דרשות נאצה כנגד יהודים?

בהודעה שמסרה המשטרה לארגון חוננו שהגיש תלונה נגד השייח, נמסר כי תיק החקירה בעניין הועבר לידי הפרקליטות לבחינת חומר הראיות והחלטה האם לעמיד את מוגרבי לדין. הטיפול המשטרתי בנושא החל בעקבות תלונה שהגיש ארגון חוננו. במשטרה קיבלו אישור מהפרקליטות לפתוח בחקירה, ומוגרבי נחקר מספר פעמים אך שוחרר.

על פי התלונה, המסתמכת על סרטונים שחשף אתר "מבט לתקשורת הפלסטינית", אמרמוגרביבין היתר כי "הערפדים הם חיות מוצצות דם, והשטן מכניס ליהודים שטות לראש שאם הם ישתו בצורה מיוחדת דם של אנשים אחרים כי אז הם יזכו לחיי נצח".מוגרבי הוסיף כי "בפסח היהודים נהגו להתחלק לחבורות וכל חבורה היתה תופסת ילד ושוחטת אותו ואופה בדמו את המצות והוסיף כי לכל חבורה היתה חבית שהיתה נקראת "חבית המסמרים", ולתוכה היו מכניסים ילד שדמו היה ניקז מהמסמרים ומתנקז דרך ברז בתחתית החבית לתוך עיסת המצות שהיתה נילושה בדם.

עוד דרשמוגרביכי "הפולחן היהודי של שפיכת הדמים גרם לכל השואות שפקדו את יהודי אירופה עד שלבסוף האירופאיים גירשו מעל אדמתם את כל היהודים, והגרמנים שרפו את היהודים מרוב שהם כל הזמן שתו דם של ילדים".

בארגון חוננו מברכים על כך שמוגרבי אכן נחקר, אך מצירים על הטיפול האיטי בתלונה. "ממקרים בהם החשודים הם יהודים אנו רואים כי הפרקליטות ממהרת להגיש כתבי אישום וכפי שראינו במקרה של אורי ברעם, אף מבקשת להורות על מעצר עד תום ההליכים. אולם כשמדובר בהסתה מהצד הערבי הטיפול של רשויות החוק הוא טיפה בים".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


2 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד