בע"ה ח' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אישום: הצית אולם לאחר שפוטר

בן למשפחת קואסמה מחברון מואשם כי הצית אולם אירועים בירושלים לאחר שפוטר מעבודה במקום

  • אברהם שפירא
  • א' אלול תשע"ה - 15:20 16/08/2015
גודל: א א א
כוחות כיבוי. ארכיון (יוסי אייזנשטין חדשות 24)
כוחות כיבוי. ארכיון (יוסי אייזנשטין חדשות 24)

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לפני זמן קצר (ראשון) כתב אישום נגד מוהנד קואסמה, ערבי מחמולת קואסמה המוכרת, בגין עבירות של הצתה, הפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו, כניסה לישראל בניגוד לחוק, התחזות כאדם אחר ושימוש במסמך מזויף.

על פי כתב האישום, קואסמה הצית מכלית שהייתה צמודה לאולמי VIEW בירושלים, זאת כשהוא נמצא בשטח ירולשים בניגוד לחוק. בהמשך ברח מהשוטרים עת ניסו לעכבו לחקירה ובנוסף, התחזה קואסמה לאדם אחר והשתמש בתעודת זהות מזויפת, והכל בכוונה להונות.

על פי כתב האישום, קואסמה החליט להצית את האולם לאחר שפוטר מעבודתו באולמי VIEW. לפני כשבוע הוא הגיע לאולם, ניגש למיכלית המשמשת כמחסן, שפך לתוכה בנזין והדליק אותה. כתוצאה ממעשיו המכלית ותכולתה עלו באש, ונגרם נזק של מאות אלפי שקלים לתכולת המכלית. אחד מעובדי האולם אשר היה במקום, הבחין בשריפה והזמין כבאים אשר כיבו את השריפה ומנעו את התפשטותה לעבר מבנים סמוכים.

בהמשך היום אותר קואסמה על ידי כח משטרה באולם אחר שבאזור התעשייה בתלפיות, שם הוא עובד. כאשר הבחין בשוטרים, החל לרוץ במטרה להימלט מהם. שוטרים אשר היו בקרבת מקום עצרו אותו.

כאמור, קואסמה מואשם גם בהחזקת תעודת זהות מזויפת ושהייה בישראל בניגוד לחוק במשך תקופה של כשלוש שנים לסירוגין.הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 9 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד