בע"ה ה' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"רק עונש מוות למחבלים יביא להרתעה"

אמו של דני גונן הי"ד, הגיעה לדיון בו הוגש כתב אישום כנגד רוצחי בנה. "שלושת המחבלים האלה לא צריכים להתקיים"

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • ב' אלול תשע"ה - 19:09 17/08/2015
גודל: א א א

כתב אישום הוגש היום (שני) לבית המשפט הצבאי בעופר, כנגד מחמד אבו שאהין, ערבי כבן 30 מקלנדיה שרצח בירי את דני גונן הי"ד במעיין עין בובין הסמוך לישוב דולב בבנימין, ופצע את חברו. כתב האישום מייחס מספר עבירות גם לשני חבריו שהיו שותפים לתכנון פיגוע הרצח.

אבו שאהין הוכנס לאולם בית המשפט, התפרע במקום והתעקש להניף את דיו ולסמן V באצבעותיו. בהמשך הוצא בית המשפט וכשהוחזר סרב לעמוד בפני השופטים בכניסתם לאולם.

לאחר הגשת כתב אישום, אמרה אמו של דני, דבורה גונן, כי "שלושת המחבלים המרצחים האלה החליטו להפסיק את הקיום של הבן שלי. שלושת המחבלים האלה לא צריכים להתקיים. במדינת ישראל הגיע הזמן להחיל חוק עונש מוות. החוק קיים, צריך ליישם אותו", אמרה האם השכולה.

"אנחנו כואבים, לא פשוט לעמוד כאן היום. אני מקווה שימצו את הדין עם כל הקשורים, כל המחבלים, כל המרצחים עד הסוף ולא לפחד למצות את הדין. מאסר עולם זה לא מספיק, עונש מוות - רק עונש מוות ואז תהיה לנו הרתעה טובה יותר. אנחנו צריכים להפסיק להקריב קורבנות, הבן שלי יצא לטייל ולא חזר".

כמו כן, בהמשך היום הוגשו כתבי אישום כנגד ערבים שרצחו את מלאכי רוזנפלד הי"ד סמוך לכפר דומא שבכביש אלון בבנימין ופצעו שלושה מחבריו.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 10 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד