בע"ה י' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

שוחררו תושבי אשקלון שנעצרו בהפגנה

שני תושבי אשקלון שנעצרו בהפגנה אמש סמוך לבית החולים ברזילי בו מאושפז מחבל שובת רעב שוחררו ממעצר. עו"ד אביחי חג'בי מארגון חוננו: "המשטרה עוצרת אנשים ללא סיבה"

  • יח"צ
  • ב' אלול תשע"ה - 19:11 17/08/2015
גודל: א א א
מפגינים. ארכיון (סוכנות תצפית)
מפגינים. ארכיון (סוכנות תצפית)

בית משפט השלום באשקלון הורה על שחרורם של שני תושבי אשקלון שנעצרו אמש בהפגנת מחאה שנערכה מול הפגנת תמיכה של ערבים במחבל שובת הרעב המאושפז בבית החולים ברזילי בעיר.

המשטרה טענה כי השניים קראו "מוות לערבים", התקהלו בהתקהלות אסורה והתפרעו. תחילה הודיעה המשטרה לבית המשפט כי תבקש להאריך את מעצרם ביומיים וארבעה ימים, אך סמוך לדיון חזרה בה וביקשה להרחיקם למשך 60 יום מאזור בית החולים ברזילי.

במהלך הדיון הודה נציג המשטרה כי לא ניתנה הודעה מסודרת של המשטרה על כך שמדובר בהתקהלות אסורה. עו"ד אביחי חג'בי שייצג את השניים מטעם ארגון חוננו טעם כי לא קיימת מסוכנות בגין צעקות בהפגנה ודרש לשחררם ללא תנאי. בסופו של דבר הורה בית המשפט כי אחד המפגינים ישוחרר ללא תנאי, ואילו השני יורחק מבית החולים למשך 60 יום כבקשת המשטרה.

עו״ד אביחי חג׳בי מסר בתגובה: "משטרת ישראל, בניגוד לחוק, עוצרת אנשים ללא סיבה כאילו מדובר בחפצים. טוב היה עושה בית משפט אם היה משית קנס לשם פיצוי האנשים שנעצרו בניגוד לחוק".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 8 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד