בע"ה י' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הנערים יישארו במעצר, חוננו הגישו ערר

ביהמ"ש המחוזי בלוד קיבל את ערר המדינה וקבע כי הנערים החשודים בהצתה ישארו במעצר. ארגון חוננו הגיש ערר לביהמ"ש העליון על איסור המפגש שלהם עם עו"ד

  • יח"צ
  • ג' אלול תשע"ה - 10:52 18/08/2015
גודל: א א א
עצור. ארכיון (הקול היהודי)
עצור. ארכיון (הקול היהודי)

שופט בית המשפט המחוזי בלוד אברהם טל קיבל אמש (ב') את עררי המדינה ודחה את הערר של עו"ד חי הבר מארגון חוננו בעניין שלושת הנערים שנעצרו ביום חמישי האחרון בחשד להצתה ונמצאים מאז בתנאים קשים במתקן שב"כ.

השופט קבע כי שני הנערים ששוחררו אתמול בידי בית משפט השלום ישארו במעצר עד יום רביעי, וכי צו איסור המפגש של שלושת הנערים עם עו"ד יוותר אף הוא על כנו עד ליום רביעי.

עו"ד חי הבר המייצג את השלושה מטעם ארגון חוננו הגיש בעקבות ההחלטה ערר על איסורי המפגש לבית המשפט העליון תוך שהוא מסביר כי לטעמו גם על פי קביעת בית המשפט המחוזי בעניין אפשרות של שיבוש חקירה או מסוכנות, מדובר במקרה שבו אין להשתמש בכלי הקיצוני של איסור מפגש. לדבריו, איסור המפגש נועד לשבור את רוחם של העצורים ולא לצרכים חקירתיים כמו גילוי ראיה או מניעת שיבוש החקירה, מה גם שמדובר בעבירת רכוש ולא בסיכון חיי אדם.

נזכיר כי בית משפט השלום קבע אתמול בצהריים כי אין ראיות הקושרות את השניים להצתה והורה על שחרורם. השלושה מוחזקים בתנאים קשים בשב"כ מאז יום חמישי האחרון ואחד מהם דיווח כי חוקרי השב"כ מנעו ממנו שינה במשך 24 שעות.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


6 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 14 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד