בע"ה ח' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

רגבים: "עושים מאיתנו צחוק"

בתנועת 'רגבים' מבקרים את מדינת ישראל והמנהל האזרחי בהתנהלותם כנגד האיחוד האירופי ומסבירים מדוע הריסת מבנים לא חוקים של בדויים שבוצעה אתמול, הייתה לא מספקת

  • אברהם שפירא
  • ג' אלול תשע"ה - 19:20 18/08/2015
גודל: א א א
מבנים שנבנו על ידי האיחוד האירופי (רגבים)
מבנים שנבנו על ידי האיחוד האירופי (רגבים)

אתמול (שני) הגיעו אנשי המנהל האזרחי ובצעו הרס של מבנים לא חוקיים של בדואים סמוך למעלה אדומים. בפייסבוק של תנועת 'רגבים' נכתבה, תחת הכותרת "עושים מאיתנו צחוק", ביקורת על התנהלות המדינה כנגד האיחוד האירופי.

"אתמול בבוקר נדמה היה שבאמת משהו מתחיל לקרות בשטח" כתבו ברגבים, "כאשר כוחות גדולים הגיעו לאזור שרווי בבנייה בלתי חוקית סמוך לכביש מס' 1 בשטח שמכונה e1 והחלו לפעול בשטח בהתאם לצווי הריסה שקיימים כבר זמן רב. נדמה היה שמדובר סוף סוף בשינוי מגמה".

"אבל,לאחר שהכוחות עזבו הגענו לשטח לראות את התוצאות וגילינו שאף מבנה של האיחוד האירופי לא נהרס בפועל. הרעש הגדול היה בסך הכול על הריסה מינורית של כמה סככות ופחונים".

"ושוב - מדינת ישראל לא מעזה להגן על זכויותיה והאינטרסים שלה ומתקפלת ברגע האחרון על מימוש ריבונותה מול ההתערבות האירופית בבנייה הבלתי חוקית בשטח C".

"אנחנו לא נפסיק להעלות את הנושא לסדר היום, ולדרוש מהמדינה לגלות אחריות כלפי אזרחיה ואדמותיה מול הפעילות הכל כך מקוממת של האירופים" מבטיחים בתנועה. "הגיע הזמן שיפסיקו לעשות מאיתנו צחוק".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 9 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד