בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"שחרור עלאן - ניצחון לטרור"

בארגון אלמגור מותחים ביקורת על הפשרה שהציעה המדינה. בתוך כך, המחבל עלאן שב להכרתו ואיים להחמיר את שביתת הרעב באים לא ימצא פתרון. "יציאתו מהכלא תאפשר לו לשוב לטרור"

  • ג' אלול תשע"ה - 17:58 18/08/2015
גודל: א א א
המחבל שובת הרעב, מחמד עלאן (לללא קרדיט)
המחבל שובת הרעב, מחמד עלאן (לללא קרדיט)

המחבל השובת רעב ומאושפז בימים אלו במרכז הרפואי ברזילי באשקלון, מחמד עלאן, שב היום (שלישי) להכרתו ומקבל כעת טיפול תרופתי חיוני לצורך שמירתו בין החיים, זאת בניגוד להצהרותיו בעבר.

עלאן איים כי באים עד מחר ישראל לא תגיע לפתרון עם עורך דינו, הוא יחמיר את שביתת הרעב.

בתוך כך, בארגון אלמגור לנפגעי הטרור, מתחו ביקורת קשה על הפשרה שהציעה המדינה, לפיה עלאן ישוחרר בתנאי שיצא מהארץ לתקופה של ארבעה שנים. "החופש הגדול מתחיל עכשיו למחבלים ועם ניצחונו של מוחמד עלאן, יחל גל של שביתות רעב נוספות", אמר מאיר אינדור יו"ר אלמגור.

"המערכת המשפטית והמערכת הביטחונית ירדו מהפסים. יציאתו מהכלא לחו"ל תאפשר לו לחזור לפעילות טרור ולהוציא פגועים משם, כשם שמי שהוציאו אל הפועל את החטיפה והרצח של שלשת הנערים ומעשי רצח נוספים היו משוחררי עסקת שליט שגורשו אל מחוץ לתחומי ישראל".

באלמגור הוסיפו ואמרו, כי הם תובעים שלא להיכנע לאלימות ולהסתה שמלווה את שביתת הרעב. "את צרכי הבטחון צריכים להכתיב רשויות האכיפה ומערכת הבטחון, ולא מפגינים אלימים מחוץ לבית החולים". ד"ר אריה בכרך, אב שכול ומראשי "אלמגור" מציין, כי בעבר היו שובי רעב שהוכנעו. "צריך רק דרג מדיני החלטי ואמיץ שייגבה את המדיני​ו​ת לעשות זאת".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 14 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד