בע"ה י"א אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

ביהמ"ש העליון: איסור המפגש יוותר על כנו

שופטי בית המשפט העליון קבעו כי לעצורי השב"כ ייאסר לפגוש את עו"ד עד למחר. כמו כן, במידה ובשב"כ ירצו להאריך את איסור המפגש, יאלצו להציג סיבה דרמטית

  • יח"צ
  • ג' אלול תשע"ה - 21:30 18/08/2015
גודל: א א א

בית המשפט העליון דן היום (שלישי) בערר של ארגון חוננו על המשך איסור המפגש של שלושה נערים יהודים העצורים בשב"כ עם עורך דינם.

השופט ניל הנדל קבע כי צו איסור המפגש הקיים עד מחר (ד') יוותר על כנו, אך ציין כי במידה ובשב"כ ירצו להאריך בשלישית את צו איסור המפגש בנוגע לשני הקטינים העצורים, יצטרכו להציג סיבה דרמטית לכך.

עו"ד חי הבר המייצג את העצורים מטעם ארגון חוננו מסר בתגובה: "אומנם בית המשפט דחה את הערר אך בחר להדגיש כי ככל שיבקשו בשב״כ להמשיך שלילת זכות בסיסית להיועצות עם עו"ד, תצטרך להיות סיבה ממש טובה לכך וכפי שנראה לא כך פני הדברים. יש לזכור כי לאחר 3 דיוני מעצר ארוכים העיר בית המשפט כי בפועל נראה כי המשטרה והשב״כ אינם מחזיקים בשום ראיות של ממש שיש בהם לקשור את החשודים למעשה".

השלושה נעצרו ביום חמישי האחרון באזור בנימין בחשד להצתה. אתמול (ב') הורה בית משפט השלום בפתח תקווה על שחרורם של שני הקטינים אולם בית המשפט המחוזי בלוד הפך את ההחלטה והותירם במעצר.

השלושה התלוננו על תנאי כליאה קשים ואחד מהם ציין בפני השופט כי נמנעה ממנו שינה במשך 24 שעות וכי תפילין הובאו לו רק בעקבות התערבות בית המשפט.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 8 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד