בע"ה כ"ד ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"לא תאונה - פיגוע: למה משתיקים?!"

שני חסידי חב"ד שהגיעו לחלק ארטיקים לחיילים בבנימין, נקלעו לדבריהם לפיגוע שהושתקת בכלי התקשורת. "למה לא מספרים לציבור?"

  • אברהם שפירא
  • ה' אלול תשע"ה - 19:50 20/08/2015
גודל: א א א
הטנדר לאחר שנתקע במעקה הבטיחות (ללא קרדיט)
הטנדר לאחר שנתקע במעקה הבטיחות (ללא קרדיט)

בשעות הצהרים אתמול (רביעי), התנגש טנדר בו נהג ערבי באוטובוס של החברה לפיתוח מטה בנימין, סמוך לכפר תורמוסעיא. רבים דיווחו על האירוע כתאונה רגילה, אך א' שנכח במקום בטוח כי מדובר בפיגוע נוסף שהושתק.

בשיחה עם הקול היהודי סיפר א', חסיד חב"ד שהיה בדרכו יחד עם חבר לשמח חיילים במוצבים של צה"ל בשומרון, על שאירע. "בדרכנו לחלק מים וארטיקים לחיילים ולתקוע להם בשופר, עברנו ליד הכפר תורמוס-עיא", סיפר א'. "הגענו לצומת וראינו רכב ערבי תקוע חזק מאוד במעקה וכל המנוע שלו שבור". רוטרמן עצר את הרכב ויחד עם חברו, חילקו ארטיקים לחיילים שהיו במקום."החיילים ספרו לנו שהרכב הערבי ניסה להפוך את האוטובוס אך הוא הצליח לברוח. הטנדר נתקע במעקה בטיחות והנהג נמלט לכפר", מתאר א' את שאירוע ומוסיף "זוהי הראיה שמדובר בניסיון פיגוע".

"החיילים אמרו לנו בפירוש שזה היה ניסיון פיגוע, אבל אני שואל, למה משתיקים דבר כזה, למה לא מספרים?".

נעם הרפז, חברו לנסיעה של א' אמר לנו דברים דומים. "לא ראיתי דיווח על זה בתקשורת וזה אומר שיש השתקה. צריך לפרסם כמה שיותר. לדעתי יש אינטרס של המערכת והתקשורת שהציבור לא יידע את הדברים. בעבר גרתי בביתר עילית ואירועים רבים שהתרחשו ב'עוקף חוסאן' בהם תקיפות של ערבים, שידעתי עליהם באופן אישי, לא פורסמו והושתקו גם על ידי העירייה".

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד