בע"ה ל' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מפכ"ל חדש במשטרה: גל הירש

תת אלוף במיל' גל הירש מונה לתפקיד מפכ"ל המשטרה והוא יחליף את יוחנן דנינו

  • י"א אלול תשע"ה - 00:08 26/08/2015
גודל: א א א
גל הירש, מונה למפכל המשטרה
גל הירש, מונה למפכל המשטרה

השר לבטחון פנים גלעד ארדן, הודיע הערב (שלישי) על מינויו של תת אלוף במיל' גל הירש לתפקיד המפכ"ל ה-18 של משטרת ישראל. לאחר שמינוי של הירש יעבור את אישור ועדת טירקל ועל ידי ראש הממשלה, הוא יחליף את רב ניצב יוחנן דנינו בתפקיד ויהיה המפכ"ל השני בתולדות המשטרה שלא מגיע משורותיה.

בעקבות ההחלטה, הודיע ניצב בנצי סאו, המשמש כממלא מקום המפכ"ל והיה מועמד לתפקיד, כי יפרוש מהמשטרה בשבוע הבא. עם זאת, ניצב יורם הלוי, מפקד מחוז דרום במשטרה, הודיע כי ישאר בתפקידו על אף שהיה מועמד גם הוא לתפקיד המפכ"לות.

הירש, נשוי ואב לשלוש בנות, התגייס בתחילה לחטיבת הצנחנים בצה"ל בתשמ"ב, ובין השאר פיקד בהמשך על יחידת שלדג ועוד, ובתשנ"ז מונה לקצין אג"ם יו"ש, אז נפצע באורח קשה מאבנים שיידו לעברו ערבים ועבר הליך שיקום ממושך. בתשנ"ט מונה למח"ט בנימין ולאחר כשנתיים עבר לתפקיד קצין אגף המבצעים של פיקוד מרכז בצה"ל. בהמשך הועלה לדרגת תת אלוף ובמלחמת לבנון השנייה היה מפקד עוצבת הגליל.

לפני כתשע שנים סיים את שירותו בצה"ל והקים חברה פרטית, אך לפני כשלוש וחצי שנים חזר לתפקיד מבצעי פיקודי בצה"ל ומונה לסגן מפקד מפקדת העומק. לאחרונה סיים את תפקידו וכעת, ימונה ככל הנראה לתפקיד מפכ"ל המשטרה.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


2 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 24 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד