בע"ה כ"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הולנד: קשישים ניצולי שואה הותקפו

אנטישמיות קשה בהולנד. זוג קשישים בני למעלה מ-85 הוכו באופן ברוטאלי ונשדדו בביתם על ידי אלמונים. השניים נמצאים כבר כחודש בשיקום

  • אברהם שפירא
  • כ"ב אלול תשע"ה - 10:18 06/09/2015
גודל: א א א
אנטישמיות. אילוסטרציה
אנטישמיות. אילוסטרציה

אנטישמיות קשה בהולנד. זוג קשישים ניצולי שואה שגילם עולה על 85, הותקפו באופן ברוטאלי ואכזרי בביתם בהולנד על ידי אלמונים אנטישמיים, כך דווח בעיתון 'ידיעות אחרונות'.

האירוע התרחש לפני כחודש, אך בני הזוג שמואל כבן ה-87 ודיאנה בת ה-86 בלוג, ניצולי שואה ששרדו את המחנות, הצליחו לשחזר את פרטי האירוע רק כעת.

לפי התיאורים, הגיעו שני גברים בעלי חזות מרוקאית לביתם של השניים צעקו "פתחו, משטרה". שמואל פתח את הדלת ואז פרצו השניים לדירה, היכו את הקשישים מכות קשות,הפילו אותם על הרצפה, בעטו בהם שוב ושוב וצעקו: "יהודים מלוכלכים. מעכשיו הרכוש שלכם הוא שלנו".

לאחר שקשרו את בני הזוג שנחבלו קשות, תלשו השודדים את התכשיטים מגופה של דיאנה, ניצולת מחנה אושוויץ, ובאיומי אקדח הכריחו את הזוג לספר היכן מוחזקים כל תכשיטיהם.

כתוצאה מהתקיפה האכזרית איבד שמואל את ראייתו, ועצם הירך שלו נשברה. גם הוא וגם דיאנה, שעד לשוד היו עצמאיים לחלוטין, נמצאים כעת במרכז שיקום באמסטרדם ומרותקים לכיסאות גלגלים.

בנם של השניים, עמנואל, הציע פרס כספי בן 10,000 יורו למוסר מידע על זהות המבצעים. עמנואל אף פרסם את תמונותיהם של הוריו הקשישים לאחר האירוע.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 0 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד