בע"ה י"ט ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מאסר עולם לרוצח שלי דדון הי"ד

המחבל הורשע הבוקר (ד') ברצח הנערה במגדל העמק. "אלחם בכל כוחותיי שלא יראה אור יום" אמרה אימה של שלי הי"ד

  • אברהם שפירא
  • כ"ה אלול תשע"ה - 12:30 09/09/2015
גודל: א א א
המחבל יוסוף חליפה (משטרת ישראל)
המחבל יוסוף חליפה (משטרת ישראל)

בית המשפט המחוזי בנצרת הרשיע היום (רביעי) את יוסוף חליפה, רוצח הנערה שלי דדון הי"ד, והטיל עליו עונש של מאסר עולם ופיצויים בסך 258,000 למשפחת דדון."על השאלה שבפתח דברינו מי הוא הרוצח השפל שרצח את שלי בדמי ימיה, התשובה ברורה וחד משמעית הנאשם שבפנינו הוא הוא הרוצח..." אמרו השופטים.

חליפה, מהכפר אעבלין בגליל ונושא תעודת זהות כחולה, הסיע את שלי הי"ד, תושבת עפולה בשנות העשרים לחייה, בתאריך א' באייר תשע"ד במוניתו בדרכה לראיון עבודה במגדל העמק.

זירת הרצח בה נמצאה גופתה של שלי דדון הי"ד (משטרת ישראל)

באמצע הדרך הרגישה שלי הי"ד בסכנה והתקשרה לבת דודתה ושוחחה עימה. במהלך השיחה אמרה שלי "אני במונית אחת המפחידות, אני לא נושמת" והשיחה נותקה. בשלב מסוים נטה חליפה מהדרך ונסע לעבר מגרש נטוש באזור התעשייה במגדל העמק, שם דקר את שלי פעמים רבות והותיר אותה במגרש כשהיא מתבוססת בדמה.

חליפה השליך בדרכו לביתו את מכשיר הפלאפון שלה ואת ארנקה, ניקה את המונית ושב לביתו. יש לציין, כי לרוצח לא מיוחס בכתב האישום מניע לאומני, אולם במשרד הביטחון הגדירו את שלי הי"ד כנפגעת פעולת איבה לכל דבר. גם במשפחה אומרים כי מדובר בפיגוע על רקע לאומני.

בני משפחתה הגיעו לדיון היום לאחר שהתכוננו אליו זמן רב נפשית ורגשית. אילנה, אמה של שלי אמרה בדיון: "אני כאן להשמיע את קולי ואת קול משפחתי. שלי הייתה הנסיכה שלי. היא סבלה מבעיות רפואיות קשות, ולמרות זאת התעקשה לשרת בצה"ל. היא הייתה מקור השמחה בבית. היא חשבה שבמדינה שלה היא תהיה עצמאית ומוגנת, עד שהרוצח הנתעב רצח אותה בלי רחמים מכיוון שהיא יהודייה" אמרה אילנה.

"לא ייתכן שנהג מונית עם תעודת זהות ישראלית יבגוד במדינה. היא נרצחה בגלל אמונתה ודתה. מגיע לו לסבול כמו שאנחנו סובלים. הוא מחבל לכל דבר. יש להרוס את ביתו. לשלול ממנו ביקורים ושלא יזכה לחנינה. אלחם עד שארית כוחותיי שהוא לא יראה אור יום. שלי, אני פה בשבילך".

השבוע אמר האב יעקב דדון לקול היהודי, כי"במדינה אוהבים להאכיל מחבלים, לשלם להם ביטוח לאומי ולתת להם תנאים טובים, אבל מה שאני רוצה, גזר דין מוות, לא יבצעו למחבלים".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 14 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד