בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

השאלות שלא תישאלנה

בערוץ 2 זעמו על ביטול הראיון עם ראש הממשלה והציגו לציבור את "השאלות שלא נקבל עליהם תשובות". אז הנה משהו משלנו: "השאלות שלא מופיעות ברשימת השאלות של ערוץ 2"

  • אורי קירשנבום
  • כ"ה אלול תשע"ה - 17:06 09/09/2015
גודל: א א א
נתניהו מתראיין (קובי גדעון, לעמ)
נתניהו מתראיין (קובי גדעון, לעמ)

בערוץ 2 הביעו מורת רוח מהודעת ראש הממשלה על ביטול ראיון החג שאמור היה להתקיים איתם, כמו גם עם כלי תקשורת נוספים, והחליטו לפרסם את השאלות שהם התכוונו להפנות לראש הממשלה תחת הכותרת "השאלות שלא נקבל עליה תשובות".

החלק הפותח והמרכזי של הריאיון אמור היה לעסוק במתווה הגז, לצד נושאים נוספים כמו יחסי ישראל-ארה"ב, האיום האיראני, יחסיו של ראש הממשלה עם אהוד ברק, חקירת ההצתה בדומא ושאלה בקשר לפרשיית לאשתו, שרה, איך לא.

הנה כמה נושאים שלא זכו להיכנס לרשימת השאלות המכובדת של המראיינים מערוץ 2: הטרור הערבי משתולל בכל רחבי הארץ. בשבוע שעבר, לדוגמא, דווחו ביומן האינתיפאדה המושתקת ב'קול היהודי' למעלה מ-60 אירועי טרור בהם נפצעו עשרה יהודים, ומספרים דומים נרשמים בכל שבוע. כנראה שה"טרור היהודי" בכפר דומא מטריד את ערוץ 2 קצת יותר.

גם השתלטות הבדואים על שטחים נרחבים מאוד בנגב, הפשיעה הרבה שמופנית מהם כלפי יישובים יהודיים באזור, גמלים השייכים לבדואים ומסכנים את התנועה בכבישים רבים באזור הדרום ומשוטטים באין מפריע בגנים ציבוריים בבאר שבע – כל אלו לא ממש מצדיקים להטריח את ראש הממשלה להתייחסות. אלו הרי לא נושאים חשובים כמו החשמלאי שהוזמן או לא הוזמן למעון ראש הממשלה.

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד