בע"ה א' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

זריקות אבנים או אבנים מתדרדרות?

פועלים ערבים השליכו אבנים לעבר חצר של מוסד חינוכי בירושלים. "האבן פגעה בילד ובנס הוא לא נפצע", מספר אחד מאנשי הצוות בראיון וידאו לקול היהודי. המשטרה בתגובה: "דווח על אבנים שמתדרדרות"

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • כ"ו אלול תשע"ה - 21:30 10/09/2015
גודל: א א א
ילדי תלמוד התורה תורת חיים (יהודה פרל)
ילדי תלמוד התורה תורת חיים (יהודה פרל)

פועלים ערבים העובדים באתר בנייה סמוך לתלמוד התורה 'תורת חיים' בשכונת קרית משה בירושלים, השליכו בשבוע שעבר אבנים לעבר חצר המוסד החינוכי, בשעה שמספר תלמידים שיחקו במקום.

"מולנו מתנהל אתר בנייה עם מלא עובדים זרים", סיפר הרב שילה אופן בראיון וידאו לקול היהודי. "ביום חמישי בשעה 14:45, דופקים ילדים אצלי במשרד ואומרים לי 'הרב זרקו עלינו אבנים'. אני יוצא ורואה את כל הילדים מתגודדים ומסתכלים לכיוון האתר בנייה", משחזר הרב אופן.

"הילדים מראים לי את האבנים, שתי אבנים בגודל אגרוף של אדם מבוגר. האבן פגעה באחד הילדים וב"ה לא נזקק לטיפול רפואי. בזווית אחרת, טיפה שונה, כל הסיפור היה יכול להיגמר אחרת".

האבן שהושלכה מאתר הבנייה לעבר הילדים (יהודה פרל)

הרב אופן דיווח על האירוע למשטרה, אך הדיווח נפל על אזניים ערלות. "אני מרים טלפון למשטרה, מחייג 100, מספר את הסיפור ומדווח על זריקות אבנים לעבר מוסד עם 80 ילדים. הם ענו שהם שולחים ניידת. אני מחכה כמה דקות, עשר דקות-רבע שעה. אני מתקשר שוב והם אומרים הניידת בדרך. אחרי שעה אני מקבל הודעה מהמשטרה 'פנייתך טופלה' ".

ימים ספורים לאחר מכן, הפיק הרב אופן את הלקח מהאירוע. "בשבוע לאחר מכן הגיע השוטר הקהילתי שפנינו אליו, ואמרתי לו שפעם הבאה אני אדווח שמבית ספר נזרקות אבנים לעבר אתר הבניה, על פועלים ערבים, כך תגיעה המשטרה יותר מהר".

בתגובה לכתבה אמרו במשטרה, כי "מבדיקה עולה כי דווח על אבנים אשר מתדרדרות מאתר בניה. כאשר הגיע ניידת למקום לא איתרה את המודיע. נושא עיכוב הניידת ייבחן".

ילדי תורת חיים בסיום הלימודים (יהודה פרל)

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 23 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד