בע"ה ד' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

בעקבות הרצח: התארגנות של תושבי ארמון הנציב

התושבים הודיעו כי יחלו בסיורים אזרחיים עם עזיבת כוחות המשטרה את שכונתם. "במקום שבו אתה מקבל 17 בקבוקי תבערה בעשרה ימים ואין שום תגובה ראויה מצד כוחות הביטחון, אתה מבין לבד שאתה אמור לשמור על עצמך"

  • אברהם שפירא
  • ד' תשרי תשע"ו - 20:30 17/09/2015
גודל: א א א
הלווית אלכסנדר לבלוביץ היד (הלל מאיר, סוכנות תצפית)
הלווית אלכסנדר לבלוביץ היד (הלל מאיר, סוכנות תצפית)

בעקבות פיגוע האבנים בו נרצחאלכסנדר לבלוביץ הי"ד בערב ראש השנה, החליטו מספר תושבים משכונת ארמון הנציב בה אירע הרצח, לאבטח את המקום בעצמם באם כוחות המשטרה הרבים שנמצאים כרגע באזור יעזבו.

במקביל, פרסם המנהל הקהילתי בשכונה על מבצע גיוס למשמר אזרחי של תושבי השכונה. התושבים שיענו לבקשה יקבלו נשק, אופניים ומכשירי קשר ויסיירו בשכונה.

"במקום שבו אתה מקבל 17 בקבוקי תבערה בעשרה ימים ואין שום תגובה ראויה מצד כוחות הביטחון, אתה מבין לבד שאתה אמור לשמור על עצמך" אמר אחד מתושבי רחוב מאיר נקר הגובל עם שכונת ג'אבל מוכבר לאתר וואלה.

"מהמקום של דאגה לביטחון האישי ולמשפחות, אנשים פה, שכולם בוגרי צבא, יודעים מה זה לשמור על הוראות פתיחה באש ומה זו הגנה עצמית. מעורבים בעניין כמה חבר'ה בוגרי צבא נושאי נשק. זה מגיע ממקום חיובי, לא מדובר בהתארגנות מחתרתית והודענו על זה למשטרה. זה לא פשע חלילה ואני לא מצטדק על זה" אמר התושב.

בעבר פורסם בקול היהודי כי החלה התארגנות התנדבותית של התושבים בשם 'שומרי החומות' כנגד ההתקפות הרבות מהשכונות הערביות. הפעילים בארגון החלו לבצע סיורים ברחבי השכונה ולהגיע לכל פניה ביטחונית של התושבים.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 12 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד