בע"ה כ"ד ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

ארגון אלמגור פועל כנגד מיידי אבנים ערבים

מאיר אינדור פועל בשנים האחרונות כנגד מיידי אבנים ערבים, וכעת הוא מבקש את עזרת הציבור. "החמרה בענישה מצמצמת פיגועים. פחות פיגועים-יותר חיים"

  • טוביה אריאל
  • י"ב תשרי תשע"ו - 07:59 25/09/2015
גודל: א א א

מאיר אינדור, תושב ירושלים ומקים ארגוןן אלמגור, נפצע לפני כחמש שנים בפיגוע אבנים בהר הזיתים, ומאז הוא פועל כנגד מידי אבנים ערבים.

"כבר חמש שנים עברו מאז נפצעתי ממארב אבנים בהר הזיתים" מספר אינדור. "מאז הפיגוע אני מנהל מאבק אישי ביחד עם פעילי "אלמגור", להחמרת הענישה מול טרור האבנים".

מאיר אינדור לאחר הפיגוע

פעילותו של אינדור מתמקדת בתחום החוקתי ובתחום המשפטי. לדבריו, בתחום החוקתי כבר מתחילים לראות תוצאות, אם כי הוא מציין שלצערו התמריץ העיקרי להתקדמות הוא הפיגוע בו נהרג אלכסנדר לובלוביץ'.

בנוסף פועל אינדור נגד זורקי האבנים במישור המשפטי. אינדור שואף לדאוג לנוכחות מתמדת של משקיפים ומשפטנים בבתי המשפט. "מנסיוננו, אינו דומה משפט החשוף לעיני הצבור ונפגעי הטרור, למשפט בו יש רק את הצד השני באולם", אומר אינדור ומוסיף כי לדעתו אצל חלק מהשופטים מלכתחילה יש נטיה להקל בעונשם של טרוריסטים ערבים, "בשל אורנטציה פוליטית או העדפת זכויות הפרט על חשבון בטחון הצבור".

לדברי אינדור, בצד הערבי כבר הבינו מזמן את חשיבותם של משקיפים פוליטים בבית המשפט "בתי המשפט שורצים במשקיפים מארגונים שונים כולל מחו"ל". השקיפים ממומנים על ידי קרנות מאירופה, קרנות ערביות ואף מהמשרד למען "האסירים" של הרשות "הפלסטינית" שלמרבה הפרדוקס מתוקצב גם על ידי ישראל.

לצורך מימון הפרויקט פונה אינדור לציבור ומבקש לתרום לפרויקט דרך עמותת אלמגור. "כדי להקים את 'משמר בתי המשפט' נחוצים לנו כמאה עשרים אלף שח ל'סטרטאפ' של הפרויקט. סכום לא גדול ביחס לגודל המשימה. אם כל אחד יתרום לאלמגור מינימום של 10 שקלים, אנו מגיעים ל50,000 ש"ח. אם נפיץ את זה עוד ניתן להגיע גם ליותר", אומר אינדור.

לדברי אינדור מדובר במשוואה פשוטה: "תרומה מסייעת להקים את "משמר בתי המשפט" שגורם להחמרה בענישה. החמרה בענישה מצמצמת פגועים. פחות פגועים-יותר חיים".

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד