בע"ה י' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

בעקבות הפיגועים: שורה של הפגנות מחאה

במוקדים רבים נרשמו היום (מוצ"ש) הפגנות מחאה על המצב הבטחוני. כלי רכב של ערבים נפגעו

  • כ' תשרי תשע"ו - 23:13 03/10/2015
גודל: א א א
עשרות מפגינים בשומרון, הערב
עשרות מפגינים בשומרון, הערב

עשרות תלמידי ישיבת שובו בנים יצאו הערב (מוצ"ש) לרובע המוסלמי בירושלים והחלו להשחית חנויות ודוכנים של ערבים, זאת לאחר שנודע להם כי חברם נרצח בפיגוע הדקירה בעיר העתיקה.

כמו כן, נרשמו הפגנות מחאה רבות של יהודים כנגד המצב הבטחוני. סמוך לשער האשפות בירושלים יידו יהודים אבנים לעבר ערבים. כ-200 מפגינים צעדו מכיכר ציון לעיר העתיקה. בצומת עמנואל בשומרון השליכו מפגינים אבנים לעבר כלי רכב של ערבים. צומת בה"ד 3 נסגרה לתנועת כלי רכב של ערבים בידי מתיישבים המבקשים לערוך את 'תיקון ליל הושענה רבה' במקום במהלך כל הלילה. רכב ערבי שעבר במקום נרגם באבנים, נזק נגרם. סמוך לישוב נווה צוף נרגמו באבנים למעלה מעשרה כלי רכב של ערבים.

ברחוב הגיא בעיר העתיקה בירושלים נאספו כ-150 מפגינים. לדברי המפגינים, ערבים יידו לעברם אבנים אך השוטרים לא עשו דבר. "השוטרים אמרו לנו שהם רוצים להגיב אך הפקודות אוסרות עליהם", אמר אחד המפגינים לקול היהודי. עשרות צעירים יהודים החלו להתעמת עם ערבים בקניון ממילא בירושלים

לצומת שבי שומרון הגיעו תושבים רבים בכדי לשהות במקום במהלך הלילה. צומת הישוב מעלה לבונה וכן צומת הישוב שילה נחסמו לתנועת כלי רכב של ערבים. כמו כן, עשרות מפגינים נאספו סמוך לקרית ארבע ויידו אבנים לעבר ערבים.

בלוד הפגינו תושבים לאחר פיגוע הירי בעיר בו נפצע ילד יהודי, וחסמו את תחנת המשטרה במקום. תושבי בית אל יצאו מבתיהם לאחר פיגוע הירי בישוב הערב, וחסמו כניסת כלי רכב של ערבים לרמאללה.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 14 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד