בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

עוד צעירים יהודים קיבלו צווי הרחקה

צעיר יהודי המתגורר בשומרון הורחק הלילה מיהודה ושומרון בצו מנהלי לתקופה של חצי שנה. מנכ"ל חוננו: "איבוד שליטה של מערכת הביטחון"

  • יח"צ
  • כ"ג תשרי תשע"ו - 15:20 06/10/2015
גודל: א א א
הצו המנהלי שניתן הלילה לצעיר יהודי
הצו המנהלי שניתן הלילה לצעיר יהודי

יצהר קלמנוביץ' (23), קיבל הלילה לידיו צו הרחקה מנהלי משטחי יהודה ושומרון לתקופה של חצי שנה. על הצו חתום אלוף פיקוד המרכז, רוני נומה, ועל פיו מותר לצעיר המתגורר בגבעה בשומרון, לשהות בתחומי מודיעין עלית או בשטחי הקו הירוק. בנוסף על פי ניסוח הצו, במידה והוא שוהה במודיעין עלית, עליו לשהות במעצר בית לילי, וכן נאסר עליו להיות בקשר עם אחד עשר אנשים.

צו הרחקה נוסף חתום בידי אלוף פיקוד המרכז רוני נומה, ניתן היום לדוד חי חסדאי (20), ונאסר עליו ליצור קשר עם 33 מחבריו, ובמהלך חול המועד סוכות קיבלו שני קטינים בני 15 ו-16 צווי הרחקה ואיסור יצירת קשר עם 11 ו-5 (בהתאמה) מחבריהם. בתחילת החודש קיבל קטין נוסף צו הרחקה ומעצר בית לילי למשך שבעה חודשים.

יש לציין כי ביום ראשון, ערב שמחת תורה, הוזמנו לחקירה במשטרת אריאל מספר תושבי השומרון, ורכזי המחלקה היהודית בשב"כ התקשרו למספר תושבים נוספים ואיימו עליהם שיחדלו מהמחאות שמתקיימות מאז רצח בני הזוג הנקין הי"ד.

מנכ"ל חוננו, שמואל מידד (זנגי), אומר בתגובה להוצאת הצו המנהלי: "איבוד שליטה של מערכת הביטחון כלפי הטרור הערבי החייתי, הוא כנראה הגורם הפסיכולוגי להפעלת אמצעים קיצוניים ובלתי לגיטימיים נגד אחינו מהמגזר היהודי. אני קורא להם להתעשת ולהפסיק לאפשר לפסיכולוגיה המטורפת הזאת להשתלט על התנהלותם".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


4 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 20 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד