בע"ה כ"ו ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

נתניהו ויעלון סיירו במקום הפיגוע

נתניהו הגיב לביקורת המתיישבים ויעלון תקף את "האלימות היהודית" שהתעוררה כנגד הערבים לאחר הפיגוע. עשרות תושבים הפגינו מולם "דם יהודי אינו הפקר"

  • אברהם שפירא
  • כ"ג תשרי תשע"ו - 18:20 06/10/2015
גודל: א א א
ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכל בסיור היום (עמוס בן גרשום)
ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכל בסיור היום (עמוס בן גרשום)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון משה יעלון והרמטכ"ל גדי אייזנקוט הגיעו היום (שלישי) לסיור בחטמ"ר שומרון ובמקום הפיגוע בו נרצחו בני הזוג איתם ונעמה הנקין הי"ד בפיגוע ירי סמוך לכפר בית פוריק.

נתניהו אמר כי הפעילות שהוא מקדם למלחמה בטרור היא הצבת מצלמות. "סיכמנו על תוכנית רצינית מאוד שבה נפרוס מצלמות בכל הצירים באיו"ש בקרקע ובאוויר עם חמ"לים וקישוריות. זה מרכיב חשוב בהחזרת הביטחון ובסיכול פיגועים. אנו פועלים גם בירושלים היא ליבת האירועים" אמר נתניהו.

נתניהו בזירת הפיגוע, היום (עמוס בן גרשום)

"אנו מקיימים מגעים שוטפים עם כל שכנינו ומנסים להבהיר להם את העובדות מול גל השקרים שהופץ ושאין לנו כוונה לשנות את הסטטוס קוו בהר הבית ואין לנו כוונה להרוס שם מסגדים או להרים בית מקדש שלישי. יש לנו מגעים שוטפים גם עם המצרים, הירדנים ורבים אחרים" הוסיף נתניהו.

יעלון תקף את המתיישבים בחוסר גיבוי לצה"ל ואת הפעילים ופעולות המחאה כנגד הערבים. "אני ממליץ לראשי רשויות ופוליטיקאים להפסיק להתלהם. יש הבדל בין המצב בחומת מגן להיום ומאז צה"ל בהתקפה באיו"ש. האמירות הללו גורמות לאזרחים לקחת את החוק לידיים. זו תופעה פסולה שמסיתה את המאבק שלנו אל מול האלימות היהודית ומוסיף שמן למדורה".

מפגינים בבה"ד 3 (ערבות יהודית בשומרון)

לביקורם של נתניהו והשר יעלון הגיעו עשרות תושבים מהשומרון שהניפו שלטים "ביבי תן להלחם בערבים", ו"דם יהודי אינו הפקר", "ההרתעה האמיתית עונש מוות למחבלים", "ביבי פרק את הרשות, תלן

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 6 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד