בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מהבוקר: ארבעים אירועי טרור

ניסיון דקירה בצומת תפוח, התפרעות ערבים ביפו ושמונה יהודים שנפצעו בתקיפות שונות שבצעו ערבים ברחבי הארץ

  • אברהם שפירא
  • כ"ג תשרי תשע"ו - 23:04 06/10/2015
גודל: א א א
תינוקת שנפצעה. ארכיון
תינוקת שנפצעה. ארכיון

קרוב לארבעים אירועי תקיפה של ערבים התרחשו רק היום (שלישי) ברחבי הארץ בהם דווח על שמונה פצועים.

בשעות הערב האחרונות התפרעו מאות ערבים בגן השניים ביפו ללא אישור המשטרה שהחליטה "להכיל" את האירוע ולתת להפגנה להימשך. בשלב מסוים החלו המפגינים ליידות אבנים לעבר שוטרים ולהכות אותם ברחוב טולוז בעיר ומספר שוטרים נפצעו. ברחוב יפת בעיר הותקף אוטובוס של חברת דן באבנים.

סמוך לשעה 21:00 נפצעו אם ותינוקת באורח קל מאבנים שהשליכו לעברם ערבים בצומת מעלה לבונה בבנימין. הם פונו לבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים כשהן סובלות מרסיסי זכוכית וחבלות קלות.

לאחר יידוי האבנים ביקש האב מהחיילים שהגיעו למקום שילכו לכיוון ממנו יידו הערבים את האבנים כדי למנוע יידוי אבנים נוסף. לאחר שסרבו, מספר תושבים יחד עם האב התקדמו לעבר הפורעים. החיילים ניסו להחזירם אחורנית ותושב נוסף החל להרגיע את הרוחות בכדי למנוע עימות בין החיילים לתושבים ושכנעם לחזור לאחור. לדברי התושב, בשלב זה הגיע מג"ד וללא שפנה למי מהנוכחים השליך לעברם רימון הלם והתנפל עליהם יחד עם חיילים נוספים במכות.

המג"ד ניסה לעצור את אבי התינוקת הפצועה והיכה אותו ולאחר מכן, היכה באמצעות נשקו גם את התושב שניסה להרגיע את הרוחות ופצע אותו ולאחר מכן ניסה לעצור גם אותו. מארגון חוננו נמסר כי רואים את האירוע בחומרה רבה וכי כנגד אותו מג"ד נשמעות תלונות רבות על אלימות כלפי תושבים באזור שילה.

בצומת תפוח התרחש ניסיון לפיגוע דקירה בידי ערבי. לאחר שעורר את חשדם של שוטרי המג"ב במקום השליך מידיו סכין יפנית ובכליו נמצאה סכין נוספת. הוא נלקח לחקירה.

בקלנדיה נפצע חייל צה"ל כתוצאה מאבנים שיידו ערבים לעברו. הוא פונה למרכז רפואי בירושלים אך שוחרר היום. חייל נוסף נפצע בתקוע מוקדם יותר.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד