בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"מי שיורה במחבל הוא גיבור - לא פושע"

מנכ"ל ארגון חוננו תוקף את פתיחת החקירה נגד אזרחים שירו לעבר הפורעים ערבים. "לא יתכן שכשיש גל פיגועים אזרחים ואנשי כוחות הביטחון יפחדו לירות במחבלים"

  • יח"צ
  • כ"ד תשרי תשע"ו - 19:30 07/10/2015
גודל: א א א
ערבים מתפרעים. ארכיון
ערבים מתפרעים. ארכיון

בארגון חוננו מבקשים להזכיר את פרשת משפטו של תושב גוש עציון שזוכה לאחרונה לאחר שהואשם בירי כנגד מחבל שיידה אבנים על כלי רכב. "לא יתכן שבתקופה כזו של פיגועים רצחניים, יהודים יפחדו להשתמש בנשקם כנגד המחבלים".

את הדברים אמר מנכ"ל חוננו שמואל (זנגי) מידד בעקבות ההודעה על חקירה שנפתחה כנגד יהודי שירה לעבר פורעים שניסו לבצע לינץ' בתושבת תקוע בכפר בית סאחור בגוש עציון הבוקר (רביעי). "לא יתכן שבזמן שראש הממשלה ושר הביטחון מצהירים כי המצב הביטחוני בשליטה, אנחנו מקבלים פניות מישובים שרוצים שנגיע להעביר הדרכה של עורכי דין לתושבים מחשש שיסתבכו אם יגנו על עצמם", אמר מידד.

"מי שיורה במחבל הוא גיבור". שמואל מידד (יהודה פרל)

מידד קורא למשטרה שלא לרדוף מתיישבים המגנים על עצמם מפני מחבלים ערבים. "לצערינו ישנו עיוות מוסרי שאזרחים ואנשי כוחות הביטחון כאחד סובלים ממנו יום יום. מי שיורה במחבל הוא גיבור, לא פושע. לצערינו ראינו רק לאחרונה כיצד הועמד לדין תושב גוש עציון שירה במחבל ובמשך שמונה שנים נאלץ לנהל משפט שבסיומו זוכה. לא יתכן שיהודים יסבלו מהטרור הערבי ולאחר שהגנו על חייהם יסבלו מטרור משפטי".

לסיום קורא מידד לכל מי שזקוק לסיוע משפטי עקב המצב הביטחוני לפנות למוקד של ארגון חוננו במספר 15-99-504020 ולקבל סיוע.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד