בע"ה כ"ג ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"במקום להלחם בערבים נלחמים ביהודים"

איש ביטחון מגזרת חברון מעביר ביקורת קשה כנגד התנהלות מערכת הבטחון בימים אלו. "התהפכו היוצרות. לא מצליחים להתגבר על הטרור אז מוציאים את התסכול עלינו"

  • טוביה אריאל
  • כ"ח תשרי תשע"ו - 11:10 11/10/2015
גודל: א א א
אלימות שוטרים כנגד מפגינים יהודים, ארכיון (TPS)
אלימות שוטרים כנגד מפגינים יהודים, ארכיון (TPS)

בשבועות האחרונים התגברו אירועי הטרור הערבי, ומידי יום נרשמים עשרות אירועים ומספר פצועים. בשיחה עם הקול היהודי מאשים עופר אוחנה, איש ביטחון בגזרת חברון, אתכוחות הביטחון,בכך שבמקום להלחם בטרור הערבי, הםמעדיפיםלהילחם במפגינים יהודים.

"לפני מספר ימים בהפגנה בבית ענון", מספר אוחנה, "העדיפו השוטרים לריב עם יהודים שהניפו דגלי ישראל, במקום להתעסק עם ערבים שזרקו אבנים וסיכנו את החיים שלנו. אחרי זה שר הביטחון עוד מתלונן שהיהודים מתסיסים את השטח".

בתגובה לדברי השר יעלון, שתקף במהלך ביקור בחטמ"ר שומרון, את ראשי הרשויות ביו"ש בטענה שהתבטאויות שלהם גורמות לאזרחים לקחת את החוק לידיים, אומר אוחנה כי "התהפכו היוצרות. כוחות הביטחון לא מצליחים להתגבר על הטרור הערבי אז הם מוציאים את התסכול שלהם עלינו. כוחות צה"ל חוטפים כל יום אבנים ובקבוקי תבערה מערבים, אבל איתם קשה להם להתעסק, אז הם מוציאים את התסכול על היהודים".

לדברי אוחנה הפיתרון לבעיה הוא שינוי הנהלים של פתיחה באש כנגד מחבלים ערבים. "שר הביטחוןכובל את ידיהחיילים. אפשר לאסוף עדויות מחיילים בשטח, שמספרים איך כובלים את ידיהם, ולא נותנים להם להגיב אל מול הטרור הערבי", אומר אוחנה. "הגענו למצב שערבים זורקים על חיילים אבנים ובקבוקי תבערה, וכל מה שהחיילים יכולים לעשות זה לזרוק 'רימוני רעש'. הערבים פשוט צוחקים עליהם".

אוחנה אומר כי צה"ל הוא "צבא ההגנה לישראל" ולכן הוא צריך להגן על היהודים ולא על הערבים. "כוחות הביטחון צריכים להפסיק להגן על האוכלוסיה הרצחנית הזאת. כשערבים תוקפים יהודים, צריך להילחם בהם ולא להגן עליהם. 'הבא להרגך השכם להורגו'", סיים אוחנה.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 16 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד