בע"ה כ"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

ביבנה, בשומרון ובחברון מוחים על המצב הבטחוני

עשרות הפגינו היום (רביעי) במוקדים שונים, ביניהם, גוש עציון, ירושלים ועוד, במחאה על המצב הבטחוני

  • כ"ד תשרי תשע"ו - 23:10 07/10/2015
גודל: א א א
מחאה סמוך לבית סאחור, היום (הלל מאיר, TPS)
מחאה סמוך לבית סאחור, היום (הלל מאיר, TPS)

במהלך היום (רביעי), למול אירועי הטרור הרבים, נרשמו מספר הפגנות ברחבי הארץ במחאה על ההפקרות הבטחונית.

ביבנה הפגינו עשרות תושבים שדרשו משכניהם שלא להעסיק ערבים ודרשו מהמשטרה להוציא את השב"חים מהעיר. במקביל, הגיעו שוטרים לאתרי בנייה סמוכים ובדקו את אישורי העבודה של הפועלים הערבים במקום.

תושבי יבנה מפגינים מול אתרי בנייה בעיר

בחברון הפגינו עשרות תושבים במחאה על כך שלא מופעלות סנקציות ועוצר כלפי הערבים בחברון בתקופה זו. כמו כן, המפגינים מחו על כך שצה"ל מאפשר לערבים לשפץ חנויות שנסגרו לפני למעלה מעשר בעקבות המצב הבטחוני.

בשומרון הפגינו תושבים שצעדו לעבר כיכר חטמ"ר שומרון (מחנה חורון). מח"ט שומרון שי קליפר הוציא צו שטח צבאי סגור לאזור בכדי למנוע מהתושבים להפגין במקום. סמוך לכפר בית סאחור בגוש עצון הפגינו תושבי תקוע במחאה על אירועי היום. מוקדם יותר נפצעו שני יהודים בכביש לאחר שנרגמו באבנים. נוסעת שחלפה במקום ניצלה מלינץ' רק לאחר שעובר אורח ירה באוויר.

הפגנת מחאה בחברון, הערב

מול בית ראש הממשלה בירושלים התאספו תושבים מהשומרון ובנימין, בסיוע המועצות האזוריות. למקום הגיעו השרים איילת שקד ואורי אריאל (הבית היהודי), יחד עם שרים מהליכוד, להביע תמיכה במפגינים.

כמו כן, מחר תתקיים שביתה בבתי הספר העל-יסודיים (חטיבות הביניים והתיכונים) בירושלים, בדרישה כי יתוגברו המאבטחים בשעות אחר הצהרים סביב מוסדות הלימוד. את השביתה יזמו ועד ההורים בעיר יחד עם ראש עיריית ירושלים ניר ברקת.

מחאה סמוך לבית סאחור, היום (הלל מאיר, TPS)

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 0 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד