בע"ה כ"ג ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

פיגוע ירי בכיסופים: נזק נגרם

נזק נגרם לרכב וב"ה לא היו נפגעים בפיגוע ירי שביצעו היום (א') ערבים מכיוון רצועת עזה

  • כ"ח תשרי תשע"ו - 12:26 11/10/2015
גודל: א א א
פיגוע ירי סמוך לרצועת עזה. ארכיון (בטחון ניר עם)
פיגוע ירי סמוך לרצועת עזה. ארכיון (בטחון ניר עם)

ערבים מהכפר אל-בורייג' שברצועת עזה, ירו היום (ראשון) לעבר צוות שעסק בעבודות תחזוקה בגבול באזור המועצה האזורית אשכול.

באירוע ב"ה לא היו נפגעים, אך נזק נגרם לשמשת רכב חונה, שהיה ריק מנוסעים. העובדים שהיו בקרבת מקום הזעיקו כוחות צה"ל.

אתמול פרצו עשרות ערבים את הגדר באותו אזור וארבעה מהם נעצרו. השאר הוחזרו בידי כוחות צה"ל לשטח הרצועה. במהלך התפרעויות בהם השתתפו מאות ערבים על גדר הגבול בצפון הרצועה במרכזה בימים האחרונים, נהרגו מספר מתפרעים ועשרות נפצעו.

אמש ירו ערבים מרצועת עזה שתי רקטות שיורטו מעל חוף אשקלון. בתגובה, צה"ל הפציץ אתרים לייצור אמצעי לחימה. באחת התקיפות, נהרגה ערבייה ובתה. בליל שבת ירו ערבים מרצועת עזה רקטה שהתפוצה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול.

ראשי מועצות אזוריות שער הנגב, שדות נגב, אשכול וחוף אשקלון, קוראים לשר הביטחון ולראש הממשלה לקדם מיידית את בניית המכשול לאורך הגבול. "מיד לאחר צוק איתן אישר המטכ"ל את המלצת פיקוד דרום כי המענה לבלימת חדירה מרצועת עזה היא באמצעות הקמת גדר מאסיבית- מכשול, לאורך הגבול עם עזה.החלטה זו נמצאת על שולחנו של שר הביטחון ועדיין לא בוצעה", אמרו ראשי המועצות.

"עובדה זו עלולה לעלות במחיר כבד מאוד.חציית הגדר אמש, הוכיחה את הדחיפות במימוש קביעת הדרג הצבאי. אנו קוראים לבצע את ההחלטה להציב מערך הגנה פיזי מאסיבי כנגד תקיפות פתע, חדירות וכנגד מנהרות הטרור".

| בימים האחרונים: ארבעה פיגועי ירי נוספים

ארבעה פיגועי ירי נוספים נרשמו בימים האחרונים. בליל שבת ירו ערבים לעבר עמדת מג"ב בשועפט וכן לעבר אזור התעשייה בקרית ארבע. המשטרה נמסר כי ירי בוצע לעבר המחבל בשועפט, ובדובר צה"ל מסרו כי אינם מכירים את הדיווח אודות ירי סמוך לקרית ארבע.

סמוך לכפר עזון בשומרון ירו ערבים לעבר כלי רכב, כוחות צה"ל סרקו באזור אך לא אתרו ממצאים. במצאי שבת ירו ערבים לעבר כוחות צה"ל במשולש חורסה בהר חברון, נזק נגרם לג'יפ צבאי.

בשבוע שעבר נרשמו ביומן האינתיפאדה המושתקת בקול היהודי עשרה פיגועי ירי.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 16 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד