בע"ה כ"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

קריאה לחיילים בשומרון: "תעלימו עין"

פלאיירים הופצו בידי תושבים ללוחמים בשומרון. "בטח גם הלב היהודי שלך צועק דם יהודי אינו הפקר". מח"ט שומרון הורה לחקור את הפצתם

  • אברהם שפירא
  • כ"ח תשרי תשע"ו - 18:10 11/10/2015
גודל: א א א
חייל צה"ל ויהודים (אריה מינקוב)
חייל צה"ל ויהודים (אריה מינקוב)

על רקע המצב הבטחוני, הופצו פלאיירים לחיילים בשומרון הקוראים להם להילחם באויב, ובמידה והם נתקלים ב"יהודים חמים שאינם שותקים" שיעלימו עין.

לאחר שהגיעו המנשרים לידי כתב חדשות 10 אור הלר, פנה האחרון למח"ט שומרון שי קלפר, והלה הורהלחקור את הפצת האיגרת בקרב כוחות צה"ל בכדי להגיע לאחראים.

"חייל יקר. לאחרונה, לצערנו, נרצחו יהודים כאן (שומרון. א.ש) ובירושלים" נכתב לחיילים. "בטח גם הלב היהודי שלך צועק "דם יהודי אינו הפקר". אתה יכול לדרוש מהמפקדים תעסוקה מבצעית אמיתית, לשמור על כך שרצח יהודים לא יעבור בשקט, לרדוף את האויב כך שרצח יהודי יצא מכלל אפשרות אצלם. כך אמר דוד המלך: "ארדוף אויבי ואשיגם ולא אשוב עד כלתם".

הפלאייר שחולק בשומרון

"אם לצערך נמנע ממך לפעול כך, למרות שהיית רוצה, לפחות על השקט אל תשמור - אם פגשת יהודים חמים שאינם שותקים - תעלים עין. זכור - אנשים אלו פועלים נגד האויבים של כולנו. גם אם במקרה זה לא מתאים לפקודה שקיבלת, אל תיקח את זה אישית, זה ממש לא נגדך".

בפלאייר נוסף שחולק לחיילים ושוטרים באותו אזור נכתב: "כאשר ערבים הורגים יהודים והטרור משתולל בכבישים – האם אתה תשמש ככוח שיטור נגד היהודים?!"

"חייל / שוטר! אל תשתתף בפעולות שמכוונות נגד יהודים, אתה מסייע בזהלרצח!", נכתב במנשר שהופץ ללוחמים בשומרון.

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 0 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד