בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אירועים רבים בוטלו - סיבוב השערים מתקיים

בעקבות המצב בוטלו אירועים ומשחקי כדורגל בין ערבים ליהודים בצפון הארץ. סיבוב השערים לא התבטל ומארגניו קוראים לציבור להגיע דווקא בגלל המצב

  • אברהם שפירא
  • ל' תשרי תשע"ו - 15:54 13/10/2015
גודל: א א א
סיבוב שערים
סיבוב שערים

בעקבות המצב הביטחוני הוחלט במחוז צפון של המשטרה על ביטולם של משחקי הכדורגל בין קבוצות של ערבים ליהודים בשל חשש לעימותים בן הקבוצות. המשטרה פועלת בשיתוף פעולה עם ההתאחדות לכדורגל.

כמו כן בעקבות המצב בירושלים בוטלה הפגנת ראשי ההתיישבות שהייתה צפויה להתקיים הערב (שלישי) בכיכר פריז בירושלים.

ראשי המועצות ביו"ש מודיעים על ביטול ההפגנה, היום (הלל מאיר, TPS)

מעמד ההקהל של החינוך ממלכתי דתי שהיה אמור להתקיים הערב בעיר העתיקה בירושלים ובכותל המערבי של הר הבית בוטל גם הוא מוקדם יותר. מנהל החמ"ד ציין כי האירוע בוטל ללא קשר להמלצת המשטרה.

לעומת האירועים שבוטלו, הערב מתקיים סיבוב השערים המסורתי לכבוד ראש חודש מר חשוון סביב שערי הר הבית. "אנו קוראים לכולם דווקא עכשיו להגיע לסיבוב השערים להתאחד ולהתחזק סביב הציפייה להנהגה אמיתית ולגאולה" אמר הרב יוסי פלאי ממארגני סיבוב השערים.

"כולם מבינים שהנוכחות של היהודים ברחובות ירושלים היא חשובה. אנו שמחים שכוחות הביטחון מאפשרים את האירוע למרות המתיחות ומזכירים שהמסלול של סיבוב השערים עובר סמוך למקום הירצחם של הרב נחמיה לביא ואהרן בניטה ה' יקום דמם. זה הזדמנות להתפלל לשלום הפצועים ולשלום עם ישראל ולהזכיר את היהודים שנרצחו על קידוש ה'".

"נעשה תפילות בהתאם לזמן שאנחנו נמצאים בו ולתקופה בה אנחנו נמצאים. אנחנו מאמינים שהחיזוק של הקשר שלנו לירושלים ומקום המקדש מצביע על הכיוון שבו עם ישראל צריך ללכת בלי לפחד מהאויבים" סיים הרב פלאי.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד