בע"ה כ"ה ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

ההרוג השלישי מאתמול: אלון גובברג הי"ד

הותר לפרסום שמו של ההרוג השלישי מהפיגועים אתמול בירושלים: אלון גובברג הי"ד, ערירי תושב ירושלים. בזק"א קוראים לציבור הרחב להגיע להלוויתו

  • אורי קירשנבום
  • א' חשון תשע"ו - 13:05 14/10/2015
גודל: א א א
הרב ישעיהו קרישבסקי וחביב חיים השם יקום דמם
הרב ישעיהו קרישבסקי וחביב חיים השם יקום דמם

לאחר שאתמול פורסמו שמותיהם של שניים מהרוגי הפיגועים בירושלים, הרב ישעיהו קרישבסקי הי"ד וחביב חיים הי"ד, פורסם שמו של ההרוג השלישי: אלון גובברג הי"ד, תושב ירושלים. זמן רב עבר עד ששמו הותר לפרסום בשל הקושי לאתר בני משפחה כלשהם. גובברג עלה ארצה לבדו לפני כמה שנים.

בארגון זק"א קוראים לציבור הרחב לחלוק לגובברג כבוד אחרון ולהגיע להלוויה שתתקיים בשעה 17:00 בבית ההספדים בגבעת שאול בירושלים. "מת מצווה הכל קורביו", נכתב בהודעת הארגון.

בתחילה, הודיעו שהלוויה תתקיים בשעה 15:00, אך לאחר זמן איתרו את אמו של גובברג שבמקרה שהתה בארץ ולכן איחרו את מועד הלוויה לשעה 17:00.

ההרוג הנוסף בפיגוע בארמון הנציב הוא חביב חיים הי"ד, בן 78 מירושלים. רעייתו שושנה, מאושפזת במצב קשה, מורדמת ומונשמת, במרכז הרופאי שערי צדק.

הלוויתו של הרב ישעיהו קרישבסקי הי"ד שנרצח בפיגוע בשכונת גאולה התקיימה אתמול בבית המדרש של חסידות פינסק-קרלין אליה השתייך. אלפים ליוו אותו בדרכו האחרונה.

הלוויתו של הרב קרישבסקי הי"ד (אהרל'ה טייטלבום חדשות 24)

| פצועים רבים עדיין מאושפזים, ביניהם פצוע אנוש וכמה במצב קשה

במרכזים הרפואיים בירושלים מאושפזים עדיין פצועים רבים מפיגועי הימים האחרונים: במרכז הרפואי הדסה בהר הצופים מאושפזים שני פצועים במצב קשה מפיגוע הדקירה בפסגת זאב:בן 21 במצב קשה, יציב חלקית, ובן 13 במצבו קשה, מונשם ומורדם.

בשערי צדק מאושפזים 7 פצועים. 3 מפגועים קודמים ו-4 מהפיגועים אתמול. מהמרכז הרפואי נמסר כי חל שפור במצב שני הפצועים קשה מהפגוע בארמון הנציב. אחד מהם התעורר ונושם עצמונית אך עדין מאושפז בטפול נמרץ. גם במצבה של הפצועה הקשה הנוספת, שושנה חיים, רעייתו של חיים הי"ד, חל שפור אך היא עדין מונשמת ומורדמת. שפור חל גם במצבם של שני הפצועים הנוספים. אחת במצב בינוני עם דקירה בחזה והשני במצב קל.

זירת הפיגוע בארמון הנציב (קובי גדעון לע"ם)

במרכז הרפואי הדסה עין כרם מאושפזים שלושה פצועים מהפיגועים אתמול:פצוע בן 76 שנפצע בפיגוע בארמון הנציב. הוא נותח אתמול עם הגיעו להדסה. מצבו מוסיף להיות אנוש.פצועה נוספת מהפיגוע בארמון הנציב - בת 69, מצבה בינוני ויציב, היא נותחה אתמול. פצוע נוסף שמאושפז בעין כרם הוא יהודי בן 79 שנפצע בפיגוע בגאולה. מצבו בינוני ויציב, בהכרה, נותח אתמול.

|פצוע בפיגוע אבנים

כמו כן, במהלך הלילה הובהל לחדר המיון שמרכז הרפואי הדסה עין כרם חייל צה"ל שנפצע מסלע שזרקו לעברו אבנים סמוך לכפר סינג'יל.מצבו קל והוא סובל בעיקר מחבלה בפנים.

פצועי הפיגוע אתמול ברעננה: שניים מהפצועים שוחררו לבתיהם ופצוע שלישי נוסף נשאר לאשפוז.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 9 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד