בע"ה כ"ו ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

החשוד בדקירת ערבים בדימונה נשלח להסתכלות

לאחר שבוע של פיגועים קשים, נעצר הקטין בחשד שדקר ערבים בדימונה. לאחר בדיקה, הוחלט כי יש בסיס לחשד כי הקטין ביצע את המעשים בעת שהיה חולה

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • ב' חשון תשע"ו - 17:44 15/10/2015
גודל: א א א
משטרה ומדא בדרום. ארכיון (יהודה פרל)
משטרה ומדא בדרום. ארכיון (יהודה פרל)

שופט בית משפט השלום בבאר שבע, יעקב דנינו, החליט היום (חמישי) לשלוח את הקטין החשוד בדקירת ערבים בדימונה, להסתכלות פסיכיאטרית, זאת לאחר שבבדיקה הפסיכיאטרית שנערכה לו, נקבע כי יש בסיס לחשד כי הקטין היה במצב פסיכוטי בעת ביצוע המעשים.

סנגורו של הקטין עו"ד איתמר בן גביר אומר, כי "לצערנו החשש מתאמת ואין ספק שהקטין בעת ביצוע המעשה היה חולה וגם תחת השפעת סמים. הקטין אינו אחראי למעשיו".

עו"ד בן גביר תקף את החלטת המשטרה בדיון הקודם, שביקשה להטיל על הקטין סעיפים של ניסיון לרצח, במיוחד לאור החלטת הפרקליטות היום בעניין רוצחיו של אלכסנדר לבלוביץ' הי"ד, שלא להאשימם ברצח אלא בהריגה בלבד. "גם אם הקטין היה כשיר להעמדה לדין, לא היה מקום לשימוש בסעיף ניסיון לרצח. אולם מכל מקום, היום כבר ברור שההגנה המשפטית היא בעניין אי כשרות נפשית", אמר עו"ד בן גביר.

ביום שישי בשבוע שעבר, נדקרו שלושה ערבים ובדואי בדימונה, זאת על רקע הפיגועים שביצעו ערבים בימים שקדמו לדקירה, וכן באותו הבוקר. אז אמר עורך דינו של הנאשם כי "המציאות אליה נחשף, בהיותו במצב נפשי לא פשוט, כאשר עוד יהודי ועוד יהודי נרצח, גרמו לו לשברון לב".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 4 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד