בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

עשרות מפגינים בשומרון: "המסיק הורג אותנו"

כיכר בה"ד 3 נחסמה לערבים וכן צומת בית פוריק על רקע הצתת קבר יוסף והמסיק הערבי שמתקיים בימים אלו ומסכן את הנוסעים והיישובים

  • אברהם שפירא
  • ג' חשון תשע"ו - 14:37 16/10/2015
גודל: א א א
מפגינים חוסמים את הכניסה לשכם (ערבות יהודית שומרון)
מפגינים חוסמים את הכניסה לשכם (ערבות יהודית שומרון)

עשרות תושבים מהשומרון הגיעו היום (שישי) לכיכר בה"ד 3 במחאה על שריפת קבר יוסף בשכם על ידי פורעים ערבים הלילה וקיום מסיקי זיתים של ערבים על ידי צה"ל.

המפגינים חסמו את הכיכר לתנועת ערבים הבאים משכם וקיימו במקום תפילת מנחה. במקביל חסמו חיילי צה"ל את צומת חווארה לכיוון שכם לתנועה ערבית מחשש לעימותים בין המפגינים היהודים לערבים.

המפגינים קראו בכיכר בה"ד 3 ברמקול לחיילי צה"ל: "מספיק עם הברברת סביב מכונת המוות הקרויה הרשות ה"פלסטינית" ומספיק עם שיתוף הפעולה עם הרשות ה"פלסטינית". לכל אחד ואחד כאן יש בחירה חופשית והוא יכול להחליט האם הוא נמצא בצד של היהודים וארץ ישראל או בצד של כל העולם". בנוסף קראו המפגינים: "דמינו לא הפקר. יש להפסיק את המסיק הערבי שרוצח אותנו באופן מיידי".

צומת בית פוריק הסמוכה, נחסמה גם היא לתנועה ערבית משכם, על ידי תושבים יהודים.

היום השליכו מוסקים ערבים אבנים בכביש גלעד בשומרון על רכבים יהודים. קודם לכן השליכו מוסקים ערבים אבנים על יד היישוב שבי שומרון. אתמול ניסו מוסקים ערבים להשליך אבנים בכביש גלעד אך תושייתם של התושבים מנעה זאת, וביום רביעי השליך מוסק ערבי אבן על רכבה של תושבת יצהר.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 16 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד