בע"ה כ"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

העצור מגבעת הבלאדים שוחרר – "אין חשד סביר"

לאחר שהמשטרה התגאתה בתפיסת חשוד בהחזקת אמצעים ל"תג מחיר", שחרר אותו בית המשפט וקבע כי אין ראיות הקושרות אותו לתיק בו נתפס ספריי וכפפות

  • יח"צ
  • ו' חשון תשע"ו - 18:51 19/10/2015
גודל: א א א

בסוף השבוע האחרון פרסמה המשטרה כי עצרה בגבעת הבלאדים צעיר יהודי וברשותו תיק עם "אמצעים לביצוע תג מחיר", אולם כעת מתברר כי אין קשר בין הצעיר לבין התיק המדובר.

בית משפט השלום בירושלים הורה היום על שחרורו של הצעיר וקבע כי בשלב זה אין ולו "חשד סביר" לביצוע עבירה מצידו. הצעיר מכחיש כל קשר לתיק המדובר בו נתפסו כפפות, כובעי גרב, ספריי ומשאבת דלק ידנית, ומתברר כי התיק לא נתפס עליו אלא בשטח פתוח במאחז, בו שהו מספר נערים נוספים.

השופט דוד שאול גבאי ריכטר קיבל את מרבית טענותיו של עו"ד אביחי חג'בי מארגון חוננו שייצג את הצעיר והורה על שחרורו בתנאי הרחקה מאזור כוכב השחר לשלושים יום, וזאת כאשר המשטרה ביקשה הארכת מעצר לארבעה ימים.

עו"ד חג'בי טען כי התיק לא קשור לצעיר ונתפס באזור כללי במאחז בו נמצאים נערים רבים אשר חלקם לא מתגורר במקום בקביעות. יש לציין כי היום נעצרו שלושה נערים נוספים בחשד שהם קשורים לתיק המדובר, והערב יתקיים דיון בעניינם.

השופט קבע כי גם לדברי המשטרה לא התבסס החשד כנגד הצעיר, וכי גם אם היה קשר בין הצעיר לתיק, הרי ש"אין בקשירת קשר בנסיבות כלליות כאלו כדי לבסס עילת מעצר".

עם זאת השופט קיבל את בקשת המשטרה והורה על עיכוב ביצוע ההחלטה לצורך בחינת הגשת ערר.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


2 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד