בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

לקראת ההילולא בקבר רחל: תגבור אבטחה

המשטרה מתכוננת להילולת קבר רחל בצל הטרור הערבי המשתולל באזור

  • ח' חשון תשע"ו - 16:48 21/10/2015
גודל: א א א
ציור עתיק של קבר רחל
ציור עתיק של קבר רחל

כבר זמן רב שקבר רחל אמנו נחשב למקום רווי התקפות מצד הערבים הסמוכים אליו. פיגועי ירי לעבר עמדות צה"ל, מטעני צינור ויידויי אבנים רבים הם דבר שבשגרה.

עובדת היותו מוקד עלייה לרגל עבור יהודים רבים הביאה את צה"ל והמשטרה למגן את המקום כל העת. אם לא די בגדר הבטון הגבוהה שנמצאת כבר במתחם, הרי שלאחרונה הוסיפו צה"ל והמשטרה בטונדות נוספות, תאורה, סככות הצללה על פתחי הציון ואף רחפת שתצלם מהאוויר אונליין את האזור כנגד התקפות הערבים.

בקבר רחל מתמגנים (דובות מוסדות קבר רחל אמנו)

סביב יום פטירתה של רחל אמנו ביחול בסוף השבוע צפויים להגיע למקום אלפים רבים של יהודים, דבר שהגביר עוד יותר את הצורך של המשטרה והצבא לאבטח את האזור ולהוסיף מיגונים.

כחלק מההגנה בה נוקטים בצה"ל ובמשטרה לא תתאפשר תנועת הולכי רגל בציר המוביל לציון ובו ינועו רק אוטובוסים והסעות לנכים. כמו כן ב'ציר ההסעים' לא תאפשר המשטרה התקהלות של אנשים מחשש לפגיעה.

מהמשטרה נמסר: "מאות שוטרי משטרת ירושלים ולוחמי מג"ב ייתפרסו לשמירה על הסדר הציבורי, ביטחון הנפש והרכוש, הסדרה והכוונת התנועה תוך פגיעה מינימלית בשגרת החיים ובמטרה לאפשר הגעה ועזיבה בטוחה של החוגגים הרבים הצפויים לבקר בקבר רחל. מוקד 100 יפעל במתכונת מתוגברת. מערך הבט"ש והאבטחה בעוטף ירושלים יעובה למניעת כניסת גורמים עוינים ותתוגבר פעילות צה״ל במרחב (שבאחריותו) העוטף את קבר רחל".

סככות הצללה על הפתחים (דובות מוסדות קבר רחל אמנו)

בקבר רחל מתמגנים (דובות מוסדות קבר רחל אמנו)

בטונדות חדשות הוצבו לאחרונה (דובות מוסדות קבר רחל אמנו)

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד