בע"ה כ"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"להפסיק לשתף פעולה עם מחבלים"

בארגון חוננו קוראים לשרת התרבות מירי רגב להפסיק את שיתוף הפעולה עם ג'יבריל רג'וב בשל דברי ההסתה שלו לרצח יהודים. "לחזור לשפיות"

  • יח"צ
  • ח' חשון תשע"ו - 18:27 21/10/2015
גודל: א א א
אילוסטרציה
אילוסטרציה

ארגון חוננו פנו לשרת התרבות והספורט מירי רגב בדרישה להפסיק את שיתוף הפעולה עם ג'יבריל רג'וב, "יו"ר התאחדות הכדורגל הפלסטינית", וזאת על רקע דברי ההסתה שאמר רג'וב.

"המחבל המשוחרר ג'יבריל רג'וב הינו יו"ר התאחדות הכדורגל הפלסטינית", נכתב בפניית חוננו לרגב. "ב- 1791 נידון רג'וב למאסר עולם בישראל, וב-1791 שוחרר בעיסקת ג'יבריל. במאי 2111 הגיש רג'וב בכינוס פיפ"א בציריך בקשה להשעות את ישראל מהארגון, ולאחר מכן ברגע האחרון משך רג'וב את ההצעה, ובכינוס הוחלט להקים ועדה לבדיקת הנושאים שבמחלוקת".

"בחודש הקודם נפגש רג'וב במלון הילטון בתל אביב עם ראשי התאחדות הכדורגל בישראל ופיפ"א כדי לעקוב אחרי התוכנית לשיתוף הפעולה בין ההתאחדויות, בחודש הבא צפויה להתקיים פגישה דומה ברמאללה".

בחוננו מזכירים את קריאתה של רגב לרג'וב לגנות פיגוע לפני ארבעה חודשים, קריאה שכמובן לא נענתה.

"השבוע נחשף כי לא די בכך שג'יבריל רג'וב לא מגנה פיגועי טרור, רג'וב אף מעודד פיגועים שכאלה. רג'וב התראיין לטלוויזיה הפלסטינית ועודד פיגועים רצחניים כנגד חיילים ומתיישבים. לדבריו פיגועי הטרור האחרונים הינם מעשי גבורה, והוא אף קרא ללמד בבתי הספר הפלסטיניים את צוואתו המוקלטת של אחד המחבלים. רג'וב הוסיף כי הארגונים הפלסטינים יכולים לבצע פיגועי תופת של פיצוץ אוטובוסים אולם הדבר לא נראה טוב בעיני העולם, אך הריגתם של חיילים ושל מתנחלים בשטחים תתקבל בהבנה בעולם".

"הסתה לרצח זו, מצטרפת לאמירות קיצוניות מאוד שנשמעו מפיו של ג'יבריל רג'וב בעת האחרונה", אומרים בארגון חוננו. "לאור דברים אלו, אנו קוראים לך לחדול לאלתר משיתוף פעולה עם התאחדות הכדורגל הפלסטינית כל עוד שבראשה עומד מי שקורא לרצח חיילים ואזרחים".

"הגיע הזמן לחזור לשפיות ולהפסיק לשתף פעולה עם מחבלים שאחראים לרצח יהודים, גם אם הם לובשים חליפה יפה", אומרים בארגון חוננו. "אנו מצפים כי יפסק לאלתר שיתוף הפעולה של גורמי שלטון ישראליים עם רג'וב, ובמידה ולא נשקול לפעול בצעדים משפטיים בנושא".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


7 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד