בע"ה כ"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

נתפס בדרכו לפיגוע, שוחרר ודקר

אחד המחבלים שהשתתף בפיגוע הדקירה (ה') בבית שמש הוא מחבל אסיר משוחרר. ראש העיר אמר כי לא מצא דרך חוקית להפסיק את עבודת הפועלים הערבים באזור. נער יהודי נדקר בפיגוע והמחבלים נורו

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • ט' חשון תשע"ו - 12:30 22/10/2015
גודל: א א א

שני המחבלים שביצעו היום (חמישי) את פיגוע הדקירה בבית שמש, הגיעו מהכפר צוריף שבגוש עציון, וייתכן אף שהועסקו באזור בעבודות בניין מה שסייע להם להכיר את השטח.

לאחר שנורו, הבחינו השוטרים כי על גופם של השניים היו חולצות עם כיתוב 'עז א-דין אל קסאם'. מהשב"כ נמסר כי השניים הינם פעילים בארגון הטרור חמאס.

אחד המחבלים אף היה עצור בעבר במשך כשנתיים ושוחרר לפני כשנה, לאחר שנתפס חמוש בסכין סמוך למערת המכפלה בחברון.

חולצתו של אחד המחבלים. בית שמש, היום

ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול הגיע היום (חמישי) לזירתפיגוע הדקירהברחוב יחזקאל בעיר ואמר כי הבעייה היא אתרי הבנייה הרבים בעיר בהם עובדים פועלים ערבים.

"בעיית פועלי הבניין בעשרות אתרי הבניה בשכונת רמת בית שמש ג לא נותנת לנו מנוח", אמר אבוטבול. "העלנו את הבעיה מספר פעמים בישיבות חרום עם משטרת ישראל אך התברר כי אין דרך חוקית לעצור את העבודות באתרי הבניה".

| אזרחים התריעו על חשודים, אך המשטרה לא הגיע

מוקדם יותר היום ניסו שני ערבים לעלות על אוטובוס ברחוב יחזקאל בעיר, אך נבלו בידי הנוסעים. מיד לאחר מכן, דקרו צעיר יהודי כבן 18 בכתפו והוא נפצע באורח קל עד בינוני. שני שוטרים שהגיעו באותו הרגע למקום, הבחינו במתרחש וירו לעבר המחבלים.

שני המחבלים פונו לטיפול במרכז הרפואי הדסה עין כרם. אחד המחבלים מת בדרכו ואילו השני מאושפז כעת במקום במצב קשה.

מתחקור ראשוני של האירוע עולה, כי בתחילה, סמוך לשעה 7:10, דיווחו אזרחים למשטרה על שני ערבים חשודים המסתובבים ברחוב יחזקאל פינת חבקבוק הנביא בעיר. רק סמוך לשעה 7:50 בוצע פיגוע הדקירה, כאשר הבחינו המחבלים בשוטרים המתקרבים אליהם.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד