בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הורים ולקוחות נגד פועלים ערבים

הדרישות בעקבות החשש מפיגוע שיבוצע על ידי פועלים ערבים מתגברות. הורים שובתים ומפגינים כנגד העסקת ערבים בזמן הלימודים ולקוחות מבקשים עובדים יהודים

  • חיים כהנא
  • ט' חשון תשע"ו - 20:04 22/10/2015
גודל: א א א
פועלים ערבים. ארכיון
פועלים ערבים. ארכיון

בעקבות המצב הביטחוני דרישות רבות כנגד פועלים ערבים. בחלק ממוסדות החינוך בירושלים לא יורשו לעבוד פועלים ערבים בשעות הלימודים.

גם הדרישה הזאת, בנוסף לדרישות קודמות שפורסמו, מגיעה מצד הורי התלמידים.הורים שילדיהם לומדים בגנים עירוניים בשכונת ארנונה סירבו השבוע להשאיר אותם בגן, לאחר שנודע להם ששלושה עובדי ניקיון ערבים משכונת ג'בל מוכבר, שוהים בבניין. ההורים הגיעו לגן והודיעו שלא ישאירו את ילדיהם במקום כל עוד העובדים הערבים נמצאים שם וכי הם לא מתכוונים לזוז מהמקום עד שדרישתם תמולא.

מאיר תורג'מן, סגן ראש עיריית ירושלים שהגיע למקום הבטיח להורים לפעול בעניין וכך אכן קרה. במוסדות אחרים ברחבי העיר דווח על דרישות דומות בעקבות שיפוצים שנעשים על ידי פועלים ערבים.

חוששים מפיגוע. שיפוצים. ארכיון

אתמול (רביעי) השביתו הורי תלמידי בית הספר נווה עוז בראשון לציון את הלימודים בגלל פועלים ערבים הנמצאים באתר בניה סמוך, כך פורסם בוואלה!. דרישת ההורים הייתה להגביר את האבטחה סביב בית הספר זאת לאחר שדרישתם להסיר את הפועלים לא התקבלה.

עיריית ראשון לציון מסרה בתגובה, כי "העירייה עושה כל שבידה על מנת להבטיח את ביטחונם של תלמידי העיר. בבית הספר המדובר הוחלט להגביה את הגדר הגובלת עם אולם הספורט בו מתבצעות העבודות לשלושה מטרים. הקמת הגדר הושלמה,כאשר במשך הקמתה הוצב במקום אב בית. נציין עוד כי הוחלט שפקחי החברה לביטחון מקיימים מדי בוקרבדיקה של העובדים במקום ובכל אתרי הבנייה המצויים בסמיכות למוסדות החינוך ברחבי העיר. מלבד זאת, הוחלט גם על תגבור תדירות הסיורים סביב מוסדות החינוך המדוברים".

במקרה אחר, עובד עיריית ירושלים תועד כשהוא מחלק ממתקים בעיר לאחר הפיגוע בבאר שבע בו נרצח חייל. העובד, שזוהה על ידי עובדים בעירייה, נחקר ושוחרר בתנאים מגבילים.

לקוחות רבים נמנעים לעשות קניות בסופר בעצמם מחשש לצאת מהבית לאור המצב הביטחוני, ומנסים שירות של הזמנת מוצרים בטלפון והגעתם לבית באמצעות שליח. גם כאן מבקשים לקוחות רבים שהשליח לא יהיה ערבי או במקרה שאין אפשרות להשאיר את המשלוח מחוץ לדלת.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד