בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אילת: נחקר במשטרה בחשד להטרדת ערבים

פעיל נגד ההתבוללות בעיר נחקר בטענה שהטריד בנות יהודיות וערבים שהתרועעו ביחד. "ברוך ה' יש כאן ירידה במקרי ההתבוללות בגלל הפעילות"

  • י"ב חשון תשע"ו - 17:54 25/10/2015
גודל: א א א
אילת (Ester Inbar) Ester Inbar)
אילת (Ester Inbar) Ester Inbar)

בשבוע שעבר הזמינה משטרת אילת לחקירה את משה בן זקרי, פעיל נגד ההתבוללות בעיר, בחשד ש"הטריד בנות יהודיות וערבים במספר מקרים".

"במשטרה אמרו לי שבתקופה האחרונה יש הרבה מקרים שכביכול נפגשתי עם בנות יהודיות וערבים שמתערבבים ביחד ודברתי איתם" סיפר בן זקרי בשיחה עם הקול היהודי. "כנראה התקבלה הוראה לחקור למה כביכול אני מטריד את הערבים והבנות".

"הם אמרו שבמספר מקרים דברתי עם בנות וערבים כשהם נפגשו ביחד. רק אומר שאני בחיים לא איימתי ואני מדבר רק בצורה יפה. מי שלא רוצה לשמוע שתעשה מה שהיא רוצה, זה החיים שלה. מי שרוצה אני מסביר לה. אם הערבי שעומד לידה מתנגד או מרים ידיים אני מתלונן במשטרה. כמובן שאם מישהו ירים ידיים, עדיין לא הגעתי למצב כזה, אני לא אשתוק".

לדברי בן זקרי המצב באילת בנושא ההתבוללות הוא טוב יחסית. "יש כאן ירידה משמעותית בהתבוללות. רוב הערבים שמגיעים באים מהצפון, בורחים מהאזור של המגורים שלהם או מגיעים לגור לתקופות קצרות או חופשות. בתוך אילת עצמה יש הרבה פחות התבוללות. רוב התלמידים מודעים להתבוללות ויש כמעט עצירה מוחלטת של התבוללות. המבוגרות בעיר הם יותר בעייתיות אבל גם להם אנחנו עוזרים. יותר בנות באות ורוצות עזרה, מבינות שאין דו קיום איתם".

בן זקרי סיפר כי אחד הפעילים שעובדים ביחד אתו נפצע בשבוע שעבר בפיגוע בתחנה המרכזית בבאר שבע. הוא ביקש לפרסם את שמו ושם אמו בכדי שהציבור יתפלל בעבורו לרפואה שלמה. דניאל בן אביטל.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד